Kan bebisar tappa rösten?

Signe håller på och tappar rösten. Hon har blivit jättehes ikväll. Var lite hes under dagen men blev mer efter att hon hade sovit middag. Får fram rätt lustiga läten.
Trist att hon inte kan få vara frisk. Jag hoppas det inte leder till halsfluss eller nåt annat jobbigt...
Får se hur det ser ut under morgondagen. Utifall vi måste in till hälsocentralen igen.
Hon har inte vart så pigg på att äta heller. Vet inte om det kan bero på att hon kanske har ont i halsen eller om det är tänder på gång, för hon dreglar nå kopiöst!

Vi har bara vart hemma idag förrutom en sväng ner på Lindex för att byta en pyjamas. Köpte en i Gävle i stl 80, men när jag satte på henne den så syns det att hon snart kommer växa ur den. Jisses! Så nu fick jag ta en i 86. Den såg riktigt stor ut, men drar säkert ihop sig i tvätten. Är en mysig med fem myror är fler än fyra elefanter tryck.

Signe har fått en bebispulka idag av farmor och farfar. De hade vart på Barnens Hus och köpte en där. Hon satt perfekt i den när vi provsatt ikväll!

Kollar på Roomservice nu. Kul att se ett annorlunda avsnitt, de brukar ju oftast bygga tv-bänkar och hyllor och måla tak. Men nu är det lite annat! Ser ut att bli kanonsnyggt.

Imorgon ska mamma komma förbi en sväng, hon började jobba sent.

Kommentarer
Postat av: Jenny

ja bebisar kan tappa rösten, det sa de till mig när Elvira var liten förkyld och hes.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback