Snöskottning

Shit vad snö det är ute alltså! Jag spenderade en dryg halvtimme till att skotta på gården. Valde att göra det istället för att sova.

Imorse kröp Signe runt i hennes rum och jagade bollar och då låg jag i myshörnan och halvsov. Kikade upp med ett öga då och då, men jag låg nog och drömde vakendrömmar kändes det som. Men efter lite frisk luft kände jag mig piggare.

Vi var iväg till babysimmet igår. Jag badade inte, var väl ingen fara pga blåsorna men tänkte att det kanske kunde göra ont om jag fick in klor i munnen. Plus att jag inte orkade stressa och raka benen innan vi skulle iväg. Så jag satt bredvid och filmade lite istället.

Signe dansade jättemycket till Kate Perry och In Flames igår! Såg så gullig ut! Men det ser mer ut som att hon står och juckar än dansar kanske ;)
Vi filmade det med den riktiga filmkameran, får se om hon kan dansa lite mer idag så kan jag filma med den vanliga kameran och lägga ut en snutt.

Idag ska vi på babyrytmik för första gången. Det är en grupp som har hållt på i några veckor men de var så få personer så vi ska haka på de restrerande gångerna.

Blåsorna känns bättre, ser ut som att de håller på och lägger sig. Men fortfarande känns det inte som att jag kan tugga. Man blir ju inte riktigt mätt av att bara äta soppa och yoghurt så jag hoppas på att kunna tugga imorrn kanske.


Några av bilderna från fotograferingen. Jag har fotat av dom med min kamera, så färgerna stämmer inte. Ni får fokusera på söta Signe istället!

Kommentarer
Postat av: Elin

Bilderna ser ju jättebra ut! Kul!

2008-11-25 @ 17:41:08
Postat av: Sara

Bilderna ser jätte fina ut, svårt att misslyckas med en sån underbar liten modell :)

Såg att Per hade skrivit att Signe rockade loss till Only for the weak, gud så sött! En sån bra musiksmak hon har! En liten rocktös :)

Postat av: Lina

Åh, vilka härliga bilder!

Vi tog lite julkorts-bilder i helgen som jag såklart inte kan lägga ut i bloggen. Får lägga ut dem när korten har kommit fram...=) Men det är kul att fippla med arrangerade bilder. Jag har en vit pläd från Ikea och så Tuvas vita stol som jag nyss målade så det blev faktiskt liknande bilder som de här. Får hjälp av Fredriks fotografbrorsa också så det blir bra bilder tror jag...=)

Va skönt att du mår bättre!! Här är det sjukstuga än...



Kram

2008-11-25 @ 20:17:19
URL: http://lhoof.blogspot.com
Postat av: Mimmi

Vilka söta bilder Signe!

Men gud stackare... du måste ju ta och fixa blåsorna. Har du tagit det de rekommenderade på Apoteket?

2008-11-25 @ 20:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback