Såhär tar jag mig fram






Lösenord är som vanligt: Signe

Kommentarer
Postat av: Sara

Men va duktig hon är lilla Signe, och va stor hon blir! Va kul att det gick bra på bion, ska också försöka se den filmen!



Sen måste jag bara fråga, är det du eller Per som läser den där giganten till bok som Signe drog runt på? Måste säga att den såg aningen tjock ut:)

Postat av: Lina

Åh gu va duktig hon är! Va fort det går när de väl sätter i gång!! =)=) Och Signe om nån kommer ju börja gå när som helst, ser ju väldigt stadigt ut!!



Va kul att det var så mysigt på bion, har också velat prova barnvagnsbio men nu kanske det är lite sent när Tuva bara vill gå runt. Ska kolla med de andra mammorna om de hänger på.



Ja, gaybonden är så gullig och det är så kul att följa de killarna, det är så mycket känslor och tårar hela tiden! :)



Kram kram

2008-11-20 @ 13:58:36
URL: http://lhoof.blogspot.com
Postat av: Emi

hej!



jag har ingen aning om vart bandet är. Shit, det hade faktiskt varit sjukt kul om vi hade kunnat kolla på det i helgen. Nu ska jag inte hem innan jag åker upp, så jag hinner inte leta heller tyvärr... får bli nästa gång, om jag hittar bandet...

2008-11-20 @ 15:00:53
Postat av: Emi

Eller shit! Jag kollade bara igenom en låda här på jobbet, å då står det. Emi student på som min syrra skrivet!! Kan det vara den?!? Jag tar med mig den, så får vi se, men hur fan spelar vi upp det??? Ska kolla runt lite...

2008-11-20 @ 15:02:35
Postat av: Sara

Men va kul, gud va bra att det inte blev dåliga. Skönt att ni slapp krångla och klaga, sånt är aldrig roligt!



Ja Nintendo Wii skulle verkligen vara att föredra men just nu får vi nöja oss med ett snikspel istället! :)

2008-11-20 @ 20:07:58
URL: http://strawberrydaquiri.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha nej jag tog nog i liiite där när jag skrev det, den är på 1.5liter. Men jag vill verkligen förtydliga att den är väldigt stor :)

2008-11-21 @ 19:33:21
URL: http://strawberrydaquiri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback