Fredagar = egen tid

Äntligen fick Johan Palm lämna Idol. Något annat hade vart helt ofattbart. Hans fans kan också lämna studion nu. Kommer nog bli rätt skönt för Anders Bagge nästa fredag...
Den där bruden var ju bara föör mycket. Om tio år lär hon inte vara så nöjd över att hon skrek som en galning över att ha kommit nära Johan Palm! En person som kom fyra i svenska Idol. Jisses. Vad kan man säga? Kommer nån ens ihåg vem som har blivit fyra de tidigare åren? Nä, tänkte väl det...

Igår var jag ner på stan efter att Per hade kommit hem från jobbet. Det är så himla skönt att han alltid slutar runt 12 på fredagar. Då får jag en chans att få lite tid för mig själv, och det är faktiskt himla härligt! Så jag köpte två par jeans och en kofta till mig. Bra med medlemsringen på Såfin, så att man får en massa pengar att handla för på en gång. Nu för tiden måste man ju tänka efter inför varje inköp man gör.
Köpte en julklänning till Signe, men gick på bekvämlighet före utseende. Även om denna också var himlans söt. En pepparkaksklänning i velour med tillhörande tomteluva. Är nog skönast att krypa omkring i tror jag.

Igår till Idol käkade vi det som var kvar från förra helgen, dvs ost och kex! Och så drack vi två glas vin. Himlans trevligt och gott var det!

Idag fick jag sova till halv elva. Då kom Per och väckte mig, så jag hade nog kunnat sova bort hela dagen. Skönt att sova ut!

Signe har börjat sluta med nattmål. Det är sällan hon äter före sex nu. Ofta blir det vid sex, halv sju. Och har vi tur som i morse, så somnar hon om! Det gör hon oftast inte, men idag sov hon till kvart över sju då Per gick upo med henne.

Nu ska vi sätta upp gardinstång i hennes rum. Hoppas hon fortsätter sova ett tag till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback