Vad är det för dag? Är det en vanlig dag?

Mjo ganska vanlig. Förutom att jag fyller 24 år idag! Solen skiner ute och det är ju alltid härligt!

Per är hemma från jobbet nu. Varje dag ett tag framöver. Hans företag gick i konkurs för ett tag sen och de jobbade sista dagen i fredags. Som tur är har han garantilön ett tag framöver. Det är ju skönt att han är hemma under sommaren, bara vi vet att han får jobb sen. Jag är inte redo att börja jobba till hösten iaf! Usch och fy säger jag bara. Det här är ju livet!

I söndags var det min första Mors Dag. Hände väl inget speciellt. Vi var till golfbanan och spelade 10 hål. Hade med oss vagnen och det gick jättebra! Signe vaknade till på tvåan men somnade om igen och sov resten av tiden.
Per hittade ett snyggt rosa och svart grepp i shopen, så han greppade om en klubba till mig. Blev min mors dags present. På eftermiddagen var vi till Kilafors och käkade hos Pers föräldrar. Grillat. Gott! Sen kom mina föräldrar förbi en sväng när vi hade kommit hem.

Igår kom Frida Tranfeldt och hälsade på oss! Väldigt trevligt, för vi ses inte alls speciellt ofta. Hon hade med sig en present till Signe, en randig linnebody med korta ben. Jättesöt som hon kan ha i sommar!

Jag gjorde världens tårta igår kväll. Sex tårtbottnar! Jag ska ta en bild och lägga ut sen så får ni se, men jag håller på och laddar batterierna på kameran. Så det blir inga andra bilder heller. Men kanske senare idag om jag får tid. Finns massa nya på Signe :)

Har inte beställt nån kamera än iaf. Men jag känner att jag inte har någon panik, men snart så. Om det blir en canon så har de en kampanj som gör att man får tillbaka pengar om man handlar canongrejer fram till 30/6.
Magarna är mycket bättre på oss iaf. Skönt. För usch och fy för magont.

Nu ska jag äta frukost. På min födelesedag.

Kommentarer
Postat av: hanna

jasså okej, ja vi blev kvar där ett tag på bb... grattis förresten!

Postat av: Lina

Grattis på födelsedagen. Hoppas du får en fin och underbar dag.

2008-05-27 @ 10:18:23
URL: http://dahl0f.blogg.se/
Postat av: Malin

GRATTIS!!!! Hoppas du får en kanondag! Btw så rekomenderar jag Canon! Har en Ixus och en Eos D40, mycket nöjd med båda!!

2008-05-27 @ 12:00:25
Postat av: Helen

Grattis! :)

2008-05-27 @ 13:42:43
URL: http://helenm.blogg.se/
Postat av: Sara

Men grattis på födelsedagen! :) Kom inte och säg att du börjar få åldersnoja bara ;) Vadå? Är det tänkt att du ska börja jobba till hösten? Du skrev nåt om de, att du inte var redo? Ska man inte vara hemma ett år? Förresten... Har ni varit och kollat på björnarna i Holmosvackan?? Du kan gå in på min blogg för att se bilder på dom om du vill. Jag och pappa ska dit ikväll. Du som har lite baksinne, du kan ju baka bullar och stå å sälja till alla som samlas där :) Ha en fortsatt solig födelsedag! KRAM!

2008-05-27 @ 15:05:07
URL: http://boddanslilla.blogg.se/
Postat av: Mi

Grattis! :)

2008-05-27 @ 17:57:29
URL: http://misblogg.blogg.se/
Postat av: Sara K

Grattis på föedelsedagen gumman! Hoppas att du har haft en bra dag=) Ta hand om er! Kramar i massor

2008-05-27 @ 21:07:32
Postat av: Ida Fredriksson

GRATTIS GUMMAN!!!!!!!!!!!!!!!! KRAM

2008-05-27 @ 21:16:44
Postat av: Fredrika

oj, grattis :) i efterskott!

2008-05-31 @ 00:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback