Jävla (rent ut sagt) magbakterier!

Det är väl tamefan. Igår kväll hade jag ont i magen igen. Kände mig illamående. När vi hade legat i sängen ett tag så var jag tvungen att springa in på toa för att kräkas. Så jävla drygt att må dåligt! Och hur kan det bara komma tillbaka?! Har Signe kastat tillbaka lite baciller på mig igen? Jag trodde det inte fungerade på det viset. Under natten började Per också känna att han hade ont i magen, men han åkte till jobbet iaf. Efter ett par timmar kom han tillbaka. Han har dock inte kräkts något. Men däremot verkar han ha fått feber ikväll. Jag hade riktigt ont i huvve imorse och trodde jag skulle tuppa av när jag gick ut en sväng med vagnen på förmiddagen, men annars har jag bara vart lite öm i magen. Kan det vara nåt vi ätit? Får man feber då?! Eller är det nå magbakterier kanske.

Nu ligger mina älsklingar och sover i sängen. Det var bökigt att få Signe att somna ikväll. Hon kunde inte slappna av riktigt. Så jag satt och vaggade henne i famnen, då la sig Per också i sängen och där somnade han. Det var för snart två timmar sen.
Signe vaknade till vid kvart över nio redan när hon tappade nappen och hon somnade inte om. Lillfisen kanske också känner av magen. Så jag la henne i vår säng så att hon fick amma. Hon slappnar nästan alltid av då och somnar om. När klockan var 21:32 hör jag introt till Berg flyttar in. Det var avsnittet med stort A idag! Det som jag väntat på hela säsongen. Martin Stenmarck. Fasiken! Missade dock bara de första fyra minutrarna så det var väl okej. Och Signe somnade ju om, det var ändå det viktigaste. Carina Berg är ju tokskön! Avslutade programmet med att raka av sig håret! Och det var tur att de var hemma hos Martin och Hanna, inte i nåt hus på landet som de flesta andra har vart.

Så idag blev det inte många knop kan jag säga. Men är man dålig så är man. Pers föräldrar kom förbi med en födelsedagspresent till mig. Ett bord och två stolar, utemöbler till framsidan. Jättefina! Passar perfekt till bänken!

Imorgon hoppas jag att vi mår bra. Vill inte ha mera ont i magen nu. Usch.

Ska försöka beställa en kamera också. Blir nog liknande utrustning som
Kaisa hade. Hon tar så fina biler på sina barn! Det vill jag också göra. Och jag har ju faktiskt kunskapen, saknar bara prylarna.

Nu ska jag borsta tänderna och krypa ner med mina gofisar.

Kommentarer
Postat av: Lina

Usch, magsjuka eller liknande är inte roligt. Hoppas ni kryar på er.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback