Glömsk

Glömde skriva att jag tvättade bilen i måndags. Kanonbra med en högtryckstvätt.
Sen vill jag också säga att jag tycker det är jättekul att ni kommenterar! Det glömde jag också att skriva i det förra inlägget. Och jag ska också bli bättre på att kommentera.

Medan Signe sov förra vändan gick jag ut och grävde lite runt rosbusken. Gjorde ju aldrig klart det sist pga den stora spindeln... Jag hällde dit lite myrr också. Jäkla myror. Det gillar jag inte heller. Förvånad? Så nu tänkte jag låta myrorna dö först och sedan hälla dit vatten och på med ny fräsch rosjord!

När Signe hade vaknat duschade jag. Går jättebra att duscha nu för tiden, för hon tycker att det är så roligt att ligga på skötbordet och kolla på! Tur vi har ett bra skötbord med höga raka kanter. Innan jag ställde mig i duschen ställde jag mig på vågen. Så här lite har jag inte vägt på väldigt länge. 57,5. Känns för lite med tanke på mina 1,72. Måste försöka äta lunch varje dag. Men jag tror att det beror på att mina muskler är puts väck också. Och muskler väger ju mer än fett. De få musklerna jag hade... Men ska jag vara ärlig så tycker jag inte att det är så mycket fett heller. Nä. Skärpning. Signe lär väl ska ammas ett tag till och jag vill inte väga mindre nu.

Nu sover lillskruttan igen och jag tänkte nog börja med maten strax.


Såhär arg kan jag bli ibland...


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, och inte verkar de som att borrgubbarna tar sovmorgon heller. Gaah!! Och att stänga av vattnet utan att säga till?... om de kan du läsa lite mera om på bloggen. Snipp snapp slut, nu ska Sara springa ut :) Tänkte åka hem till gamla hederliga Röste och hälsa på :) Paradiset!

Postat av: Lina

Usch jag verkligen hatar myror, dom är nästan värre än spindlar. Men du ska vara glad att ni inte har myror för då sägs de att de inte finns nå ormar. Här finns de dock inte en ända myra men ormar, hualigen.

2008-05-22 @ 20:58:23
URL: http://dahl0f.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback