Skrattmys med pappsen

Idag var det fint väder ute! Iaf om man jämför med tidigare. Solen sken och det var ju trevligt! Var ut på golfbanan en sväng i eftermiddag, annars har vi inte gjort så mycket. Signe satt i selen och så fick hon prova bebisgungan lite. Först såg hon lite nervös ut, men hon sken som en sol efter en kort stund! Hon är ju lite liten för en sån gunga så jag höll i hennes händer så att det skulle bli något så när stabilt. 
Innan golfbanan grillade vi och invigde vår altan. Har inte ätit där tidigare i sommar, men det har ju inte vart så fasligt bra väder heller. Gungade i hammocken med Signe, hon verkade tycka det var mysigt.

Igår såg jag en överkörd orm här ute. Fasen också. Det såg väldigt liten ut, men det spelar ingen roll. Orm som orm. Så nu vet jag att de finns här. Det känns som ett riktigt ormställe när man är ute och går med vagnen. Usch.

Jag skulle vilja lägga in filmer på bloggen. Inte youtube klipp som många gör utan egna filmsnuttar. Nån som vet hur man gör? Vill inte gärna lägga ut de på youtube för att sedan hämta över de till bloggen.

Signe hade jätteroligt med sin pappa idag när han pussade henne på kinden och halsen. Hon skrattade så att hon fick tårar i ögonen :) Det är så härligt med bebisskratt! Jag spelade in en film också, men jag vet inte om jag kan lägga in den.


Mums vad gott det är med fötterna. Idag lyckades Signe ta upp fötterna till munnen. Men så började hon gnälla nästan direkt, vet inte om det var obekvämt eller om de smakade tåsvett :) Troligen var det kanske obekvämt, men hon höll kvar foten ändå!



Tornbygge


Golftjej


Kommentarer
Postat av: Louise

Hej Frida! Måste skriva en rad och säga att det är så roligt att kika in på din blogg då och då. Och se gotjejen växa. (Sen såg jag att du hade bra "reklam" också) Jag har ju jobbat på LF en tid nu =) Må så gott. Mvh Louise

2008-07-11 @ 12:42:15
Postat av: Sara

Haha ojoj rykterna sprids fort, nej men jag litar inte på din brors städkunskaper så jag känner att jag vill hem och städa av lite. Hade ändå tänkt åka hem på måndag :)

Postat av: Lina

Ingen kan dricka vårat vatten, de är för mycket järn och luft i det så vi hämtar källvatten :)



Jo jag vet men ibland så orkar man inte :P

2008-07-12 @ 14:16:03
URL: http://dahl0f.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback