Sötsnöret sover i nya sängen

Allt gick bra igår! Signe hade vart snäll och glad som vanligt så det var inga problem. Lite småbökig vid läggdags, men annars nemas problemas. Pers mamma skickade två mms och ett sms så vi såg att hon hade det bra :) Det var skönt!
 
Vet inte riktigt vad jag ska säga om konserten. Jag hade öronproppar och det tog bort en stor del av stämningen. Jag lossade lite på den ena en kortis och jäklar vilken skillnad! Annars hörde man bara de runt omkring liksom, men när jag tog ur propparna hördes hela stadion! Men men, hellre proppar och halvdålig stämning än utan och pip i örat för resten av livet. Nej tack. Sen var ljudet från scenen varierande, Per trodde att det berodde på blåsten. När det blåste så blåste det mot scenen, motvind för ljudet alltså. Det kan nog stämma. Plus att sångaren var krasslig, så rösten höll inte alltid. 
Men det var kul att komma till Stockholm och träffa Johan och Sara. Och visst var det kul att vara på konsert också!

På vägen ner var vi in på Ikea i Uppsala och köpte spjälsäng till Signe. Pappa var här idag och monterade ihop den för Per är i Umeå. Så nu ligger sessan och slumrar sött i nya sängen!

Vi kom hem kvart i två inatt ungefär. Otroligt var snabbt och smidigt det går med nya vägen! Vid halv åtta klev jag och Signe upp, men vi hade legat vaken ett tag i sängen. Per åkte redan vid kvart över sju... Så vi var inte speciellt pigg. Signe var såklart pratglad! Efter att hon hade fått ny blöja, ombyte, lekt och ätit gröt gick vi och la oss i sängen igen. Fick sova två timmar drygt till kvart över elva ungefär. Jätteskönt och välbehövligt!

Jag var och spelade golf på eftermiddagen med damlaget. Det är ju seriespel imorgon och på lördag, men jag står över. Känns helt okej. Signe var med mormor idag och så var jag ju ifrån henne igår så jag känner att jag inte vill lämna bort henne imorrn igen. Men vi ska ut på banan och heja på de andra tjejerna!

Jag hade inte med kameran till konserten utan ni får vänta tills jag får bilder från Sara. Jag lägger ut två publikbilder som jag tog med mobilen.


Det var lite folk...



Kommentarer
Postat av: Lina

Ja de ser så roligt ut för han kommer inte på direkt att han kan men sen sätter han upp handen och vinkar och han ser alltid lika förvånad ut när han tittar på sin egen han :)

Postat av: Caroline Wallberg

Frida. Jag såg dig på Maiden konserten. Vi hade sittplats. Sen helt plötsligt när jag kollar ut mot ståplats så såg jag först JOhan och sen dig. Världen är bra liten..

Ha de bra

Caroline

2008-07-18 @ 10:07:19
Postat av: Johanna Rapp

Skönt att det gick bra med Signe!=)

2008-07-18 @ 12:47:45
URL: http://johannarapp.blogspot.com
Postat av: Jessika

Men Frida lilla, jag heter väl ändå inte Henriksson i efternamn och bor inte i 7A ;) Men vi fick brevet iaf och det ser ut som om vi kan komma, men kan dock bli ändring på det. Beroende på vad jag får för körning.

2008-07-18 @ 19:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback