Sommaren är tillbaka!

Idag kom sommarn tillbaka! Så härligt! Varmt för lilla Signe dock... Vi tillbringade några timmar på Prästnästet idag. Det var trevligt. Sven och Anna var där med barnen Alva och Agnes så vi passade på att ta en tur dit. Träffade även Helene, Johan och Klara.

På eftermiddag åkte jag och slog lite på banan, sen när jag kom hem åkte Per och slog :) Vi får liksom ta det i omgångar, tur vi bor nära.

Ikväll har jag packat massa. Vi åker ju i morgon bitti. Till Skövde. Ska bli jätteroligt!

Signe vart inge dålig av vaccinet men jag tog tempen på henne i kväll och då hade hon 38,4. Hon kändes lite varmt under dagen också men det var ju så hett ute så det var svårt att säga om hon var varm av värmen eller hon kanske hade lite feber under dagen också. Hon har fått några alvedonsuppar sen igår strax innan hon fick sprutorna, så det borde hålla tillbaka det iaf.



Det var inte bara Signe som gillde tältet... :)


Signe fick doppa fötterna. Det var inte uppskattat!


Stora tjejen kan dricka själv

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja dom är så go :) Hihi, ja veck överallt! Myspys :)

2008-07-07 @ 21:03:08
Postat av: Sara

God kväll!!



Tack så himla mycket! Jo, jag blev ju tvungen att sluta jobba p.g.a. att jag har fått fast anställning inom kommunen. Och då står inte jag under Arbetsförmedlingens befogenhet längre. Man ska tydligen vara 100% arbetslös för att plugga genom AMS. Jag hade bara tre-fyra veckor drygt kvar i skolan men dom kunde inte ha överseende med de. Jag fick sluta på en gång. Dom sa på Lernia, där jag läste, att jag fick fortsätta att skicka in dom uppg. jag hade kvar men att jag skulle få IG på dom för de såg ju bättre ut än att ha ett streck i betyget. My ass! Tänkte ja! Ja, de var en jobbig vecka de där. Men de löste sig till slut iaf, min lärare fixade de. Hur hon gjorde får jag inte tala om tyvärr, men nu har jag min examen iaf :) Men jag känner ändå att jag inte är nöjd med hur de slutade. Men men, sånt är livet. Så för att summera: ALDRIG MERA ARBETSFÖRMEDLINGEN!!!



Oj, de blev ett ganska långt inlägg de här. Men nu har du ett hum om hur de blev iaf.



Nu ska jag lägga mig. E så grymt övertrött idag. Hua!



Sköt om dig!!

Postat av: Sara

Haha jag vet, ska skärpa mig. Men som sagt nu kommer ju snart hit :) Göteborg var kanon, men nu är det skönt att vara hemma igen. Kram

2008-07-08 @ 11:08:38
URL: http://strawberrydaquiri.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja, de känns faktiskt helt otroligt att man har orkat. Men det har varit väldigt roligt under resans gång. Men visst har man funderat många ggr vad man hade gett sig in på. Men nu är de gjort! :) Och jag säger då de, aldrig mera en intensivutb. för min del!!

2008-07-08 @ 16:39:51
URL: http://boddanslilla.blogg.se/
Postat av: Sara

Nej det vet jag faktiskt inte om de har, tror inte de. Men sånna där gula är ju värdelösa, jag köpte sånna där musikproppar på apoteket och de hade jag i under hela spelningen. Vart en chock för öronen när jag tog ut dem :) Johan däremot var utan hela tiden, men han är ju redan halvdöv! Hur var det att tävla igen? Gick det bra för er?

2008-07-08 @ 21:11:14
URL: http://strawberrydaquiri.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja köp sånna istället, det är kanon! Sitter som sten & syns inte, skummgummipropparna åker ju ut bara man viftar lite på öronen :)

2008-07-08 @ 21:31:17
URL: http://strawberrydaquiri.blogg.se/
Postat av: Sara

Försökte kommentera på Hjo-inlägget men de gick inte. Så jag gör de här ist.



Tänkte bara tala om att klöv är helt riktigt. Iaf om man prata med hälsingemål :) Och det är man ju trogen :)

2008-07-08 @ 23:28:21
URL: http://boddanslilla.blogg.se/
Postat av: Sara

Va söt hon var på bild 6 med sin lilla röda näsa :)Kollade på dina bilder från när hon var nyfödd, va fort det har gått! Hon har blivit så stor!

2008-07-09 @ 12:09:52
URL: http://strawberrydaquiri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback