Påväg till Iron Maiden

Signe has left the building. Och mamma känner sig lugn faktiskt. Det känns skönt. Det känns jättebra att hon har träffat farmor och farfar så mycket den sista veckan. Det märks tydligt att hon känner igen dem och att hon blir jätteglad när de kommer! Och det känns bra. Signe är ju oerhört snäll och glad så det kommer nog inte bli några problem.

För övrigt måste jag bara säga att hon åt sitt nattmål 5.20 idag! Och inge bök och stök heller! Jag vaknade strax före ett och en gång vid 4, men kunde snabbt somna om. Vid sju tiden kändes det stor skillnad mot för tidigare nätter, och det härligaste av allt var att vi sov till efter halv nio! Men så härligt!

Nu ska vi göra oss iordning och sedan fara mot Stockholm. Blir ju Iron Maiden på Stadion ikväll med brorsan och
Sara. Det ska bli kul!

Men först ska vi hinna med ett besök på IKEA i Uppsala. Signe behöver byta ut vaggan mot en spjälsäng.

Må så gott, jag uppdaterar mer imorgon!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hoppas ni får trevligt och att de går bra med Signe :)

Postat av: Linda m. 4 barn

åh vad kul och se iron maiden, det skulle jag med vilja nångång :-)

2008-07-17 @ 21:30:07
URL: http://tolovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback