Muminmamman

Kul när Daniel La Silva ska berätta vad Linda Lampenius skrev i ett sms och börjar bryta på finska! Sen kom han på sig att hon bryter ju faktiskt inte när hon skriver...

Let´s Dance, helt okej fredagsunderhållning. Får ju skratta till kommentarerna från David Hellenius iaf. Tur att han är kvar.

Själv så känner jag mig som en höggravid muminmamma. Vankar omkring som en anka i en ljusrosa morgonrock i polyesterfleece. Ja ni kan själv tänka er hur det ser ut. Framförallt när skärpet är knytet mitt på magen! Haha riktigt sexigt. Väntar på Per som kommer snart. Tills dess molar jag popcorn i soffan och klappar på magen som tumlar runt.


Kommentarer
Postat av: Sara

Det är bra att morgonrocken kommer till nytta, om det nu är den du fick i julklapp som du har :)

Postat av: Pedersen

Haha jo det är lite läskigt :) Men samtidigt väldigt skönt, inte någon risk att man säger fel namn ;P Hoppas allt går bra med bebisen! :) Jag hoppas vi får se bilder sen!

2008-01-19 @ 13:43:52
URL: http://mypedersen.blogg.se
Postat av: Sara

Nästa helg kommer vi hem, hoppas ni har tid och träffas då :)

2008-01-19 @ 18:21:21
URL: http://strawberrydaquiri.blogg.se
Postat av: Sara

...Och din bror påpekar att han heter Daniel da Silva :)

2008-01-19 @ 18:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback