19 dagar kvar!

19 dagar kvar. Under 20 nu alltså! Otroligt vad tiden går! Men jag vill att den ska gå lite fortare ändå. Jobbar min sista dag på torsdag den 24:e. Sen ska jag vara hemma och vila upp mig. Skönt! Ska jobba i helgen. Tråkigt. Men med tanke på att det är sista helgen jag jobbar på en evighet så är det väl okej!
Sista föräldrautbildningen har vi vart på också. Konstigt att säga hej då till alla. Nästa gång vi ses har alla en liten skrutt med sig istället för magarna! Det går inte en endaste dag utan att jag går och rör lite vid vagnen eller vaggar på vaggan. Längtar så mycket!!

Igår var det världens sämsta tv kväll. Så jag tog en "rå om mig" kväll och badade. Filade fötterna och tränade andning så att jag nästan somnade. Det var ju bra, för då slappnade jag ju av iaf. Men det fanns ju ingen smärta att träna med, så troligen är det inte lika lätt att slappna av när man har värkar att jobba med.... Otur.

Norrlandskingen - Vad kul att ni ska ha barn! Jätteroligt! Om du bestämmer dig för att spela Hårga är det bara att ta med familjen, för vi har plats! :)

Imorgon är jag ledig. Ska till tandläkaren. Har sån där tandförsäkring och tänkte att jag skulle passa på att göra en undersökning innan bebisen kommer. Jag gjorde en undersökning för ett år sedan och då tecknade jag försäkringen. Nu när hon såg att jag hade gjort en undersökning under 2007 lät hon först lite avvaktande tills hon såg att det var ett år sedan, då verkade det vara okej! Jäkla snåla folktandvården! Som att jag inte skulle få göra en undersökning när jag vill! Hade jag inte haft någon försäkring så skulle de glädjeligen ta emot mig varje månad om det skulle vara så! Jag betalar 45:- i månaden för försäkringen, och tänker då göra minst en undersökning per år. Även fast jag aldrig har problem med tänderna!

Ska också lägga ner lite pengar på bilen imorgon. Tvätta den (fast det är världstråkigt med tanke på plusgraderna som gör att den kommer att vara lika skitig när jag kommer hem till granbo igen...), köpa nya vindrutetorkare och fylla på med spolarvätska. Och nej, JAG ska inte tvätta den. Jag ska be Statoil göra det åt mig.

Ska hem till Marie efter jobbet och kolla på bilderna som Erik tog på oss! Ska bli jätteroligt! Jobbar till 20.30 idag så jag och Per ses inte förrän efter hans innebandyträning. Imorgon kväll har han innebandymatch i Söderhamn, på lördag ska han troligen på bandy och på söndag jobbar jag till 21.30... Inte så roligt.

Har jag sagt att jag är säker på att vi kommer att få en tjej? Jag har alltid tyckt att det är konstigt att folk kan känna sig så säkra, men jag är så säker att jag likagärna skulle kunna köpa en klänning. Märkligt att det känns så.

Kommentarer
Postat av: Sara

19 dagar, inte långt alls! Har du packat BB väskan än? :)
Och förresten, är det inte svårt att fila fötterna när man har en stor bebismage? :)

2008-01-17 @ 15:18:15
Postat av: Lena

Ja visst är bilderna härliga? :) Du är jätte snart mamma Frida :) Det har verkligen gått fort. Tokfort! Så du är helt säker på att det inte är någon Knutte? Jag köpte en sak till dig igår som du ska få i helgen :) Inge bebiskläder men bebissak. Ses i helgen. Kramar

Postat av: Chefen

Hmmm, det där med att v ara tvärsäker på att veta vad det blir. Jag kan ju berätta att när vi skulle få vår yngsta var frun 100% säker på att det var en tjej vilket resulterade i att vi hade en jädra massa rosa kläder, klänningar å skit liggandes å när "den" kom ut var det en han :-). Så kan det gå...

2008-01-18 @ 11:38:09
Postat av: Ida F

Vi var hem till er igår men ni var inte hemma!! Gaaaaa! Nu ser jag att du var nog hos marie!Huset var jättefint! nu vet jag var alla rum är i alla fall =)

2008-01-18 @ 15:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback