Nya superserien

Snart är det min och Pers nya favvoserie. Californication. Vi ligger i varsin soffa och fnissar till scenerna och skämten med sexinslag som passar vår humor ypperligt! Jäkligt rolig serie, har ni inte sett den? Se den! 22.40 ikväll på fyran. http://tv4.se/tv4/tvguide/episode.aspx?EpisodeID=551164&gid=492

Per är på innebandyträning. Jag har legat som en slö fisk i soffan och kollat på Gaygalan. Känner mig jättetrött! Jag som knappt har vart utanför dörren idag. Jag hoppas att bebisen behagar sätta igång värkarbetet inatt. Det vore skönt! Eller skönt är kanske fel uttryck, men det vore så underbart att få känna att det är på G. Jag undrar hur många dagar till vi måste gå och bara vänta.

Tog en kaka ifrån frysen igen. Var så himla sugen på socker tidigare ikväll så jag var tvungen. Vågskålen stod mellan chokladkaka och äpple.... hmm svårt val? Inte när man är sockersugen iaf.

Så nej Lena, ingen bebis ännu. Och jag lovar att vi inte kommer att vara inloggad på MSN när vi är påväg till förlossningen :) Ni som har oss på MSN listan kan ju gå efter den. Så länge vi är inloggad så är allt lugnt. Imorgon blir det fredag och sedan helg, och då kanske min närvaro på bloggen kommer att vara lite sämre. Har ju som sagt en kille jag är kär i att spendera tiden med då. Eller så kanske vi är på förlossningen. H O P P A S! Man får faktiskt hoppas...

Kommentarer
Postat av: Karro

Hejsan!! Du känner nog inte mig men jag är kompis med Ida F så det var så jag kom in på din blogg.. Spännande att följa er.. Ett kul tips jag fick när jag gick över tiden va att äta en apelsin, jag gjorde det på kvällen innan jag la mig och vaknade vid 03.30 av att det satt igång.. Man kan ju alltid prova.. Lycka till!! Hoppas ni får er bebis snart..:-)

Postat av: Lina

Har läst din blogg ett tag nu, måste säga att de är så spännande. Kollar varje dag om du skriver att du är på väg in :) Dan före jag fick Theo så tvätta jag bilen, du får testa och lufttvätta så kanske de hände nå :P Hoppas att de händer nånting snart, den där väntan är så lång annars ändå. Lycka till!

2008-02-08 @ 10:17:36
Postat av: Malin

Idag drar jag till norrland! Så se till att klämma ut ungen idag så jag kan komma förbi på söndag innan jag drar vidare söder ut :P Har dock ingen känsla idag så jag tror inte att den kommer idag tyvärr... Du och Per får dansa till let´s dance så kanske saker och ting tar fart?! Kram

2008-02-08 @ 11:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback