Grattis Pappa!

Jag kunde inte låta bli. Nu har jag nallat av både bulle och kaka från frysen!! Men så satans gott det är! Jag är ju en hejare på att baka! Så för er skull är det nog bäst att den lille fisen kommer ut snart, annars blir det inge fika! Sitter här med en kopp te och njuter av mina talanger inom bakkonsten. Mums!

Min pappa fyller ju faktiskt år idag! Grattis pappa! Så man kan väl säga att jag tog en födelesedagsfika för hans skull... det funkar väl?


image388
Pappa och jag, sommaren 2005 på seriespel i Högbo.


Kommentarer
Postat av: Lena

Jag tar tillbaka det där med Rosas namnsdag. Jag blandade ihop sifforna lite :) Attans, jag som tyckte jag var så klyftig :)

Postat av: Sara K

Tycker ett det är komiskt att det finns reklam om billiga graviditesttest med mera på din blogg...=)

2008-02-05 @ 20:52:45
Postat av: Sara K

Nu vill ja att det ska vara dags...är ju ute och kikar om ni är med på webbisarna ja. Men ingen FridaPer bebis där än...

2008-02-05 @ 20:55:15
Postat av: Sara

Haha nej nej, tråkigt är inget för mina paket. Det vet du väl :)

2008-02-05 @ 21:06:56
Postat av: Emi

Första gången man ser din pappa, kanske lite konstigt efter så många år. Tror nog inte jag träffat eller sett han förut allafall. Han ser ut som en toppen pappa....Grattis

2008-02-06 @ 16:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback