Fullproppad

Jag känner mig fullproppad. Det behövs ju inte så mycket för att jag ska känna mig full i magen nu för tiden. Har käkat en pizza från Hambogrillen, en sån amerikansk tjockis, och sedan tryckt lite godis. Påtal och trycka, jäklar vad lillskiten trycker neråt nu med huvudet. Kanske är påväg ut?! Känner hur den riktigt tar i och pressar ner huvudet.

Gick ju på promenad. I rask takt, eftersom det är då det gör någon nytta. Halva vägen fick jag plumsa! Hade kollat på kartan hur det såg ut med vägarna här, och såg något som skulle kunna bli en runda. Jomen tjena! En väg var helt oplogad, någon hade åkt med längdskidor. Det var det enda. Så jag pulsade fram i längdspåret där det hade fryst på lite iaf. Såg massa djurspår. Iaf hare och rådjur som jag kunde urskilja direkt på plats. Men även något som såg ut som hundtassar. Men eftersom de dök upp lite här och var från åkrarna utan några människospår alls så tror jag mer på ett lodjur efter att ha kollat lite närmare på internet på djurspår.
Vart sjukt nervös över hur jag skulle agera om det kom ett lo upphoppandes mot mig. Men läste även att det inte finns något dokumenterat fall där ett lodjur har skadat en människa. Tur. Men kanske ska hålla mig längs vägarna där bilar kommer fram, utifall det skulle hända något. Så jag inte blir liggandes höggravid ute i skogen! Uscha!

Nu är det dags för Let´s Dance och På Spåret. Vi brukar zappa fram och tillbaka, men troligen blir det mest Let´s Dance idag. Inga roliga med på På Spåret. Filip och Fredrik höjde stämningen förra veckan iaf!

Vi får se om det sätter igång inatt då som Annica tror! Jag har iaf käkat en apelsin, gått värsta promenaden, Duschat, käkat pizza (istället för Max). Och så får vi väl se vad kvällningen bjuder på.... hrm. Lite halvdålig ordning kanske Fredrika, men vi hoppas på att det duger :) Har dock inga trappor i närheten, men pulsandet borde ha någon inverkan får vi hoppas!

Kommentarer
Postat av: Linda

Bebis!! Grattis ;P I förskott eller efterskott eller något liknande.

Postat av: Caroline

Förstår att ni saknar h*n även om ni inte sett ännu. Jag tror att griseknoen dyker upp på söndag 10/2

2008-02-08 @ 21:50:03
URL: http://carolanje.blogspot.com
Postat av: Sara

Haha läste en kommentar här nere om att du och Per skulle dansa till let´s dance igår! Haha, gjorde ni det? Kanske var därför ni inte hade tid och följa med oss till röste :)Hoppas bebisen bestämmer sig för att komma nu i helgen när vi är hemma! :)

2008-02-09 @ 09:52:58
URL: http://strawberrydaquiri.blogg.se
Postat av: Fredrika

Jadu Frida, det fungerade du ;) stort grattis och lycka till. Hoppas du fortsätter uppdatera bloggen även nu efter du fått :) Kraamar

2008-02-10 @ 15:56:35
URL: http://fredrikaeklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback