Första handlingen...

Jag skrev fel om hur fredagen såg ut märkte jag... tror jag inte alls gick med vagnen då. Var nog på torsdagen kanske. Vi var iaf och käkade lunch på Golfrestaurangen med Pers föräldrar vid lunchtid i fredags. Så nu har Signe sett golfbanan för första gången. Troligen inte den sista dock...

Idag har jag och lillfisen vart och handlat på Kvantum. Det gick bra. Hon sov hela tiden. Duktig flicka! Sen har mamma och min moster vart här och fikat. Fick jättefina kläder som Signe kan ha när hon blivit lite större. Rosa mjukbyxor och huvjacka med mönster, en jeansklänning och en rosa tröja.

Imorgon hade jag tänkt mig åka in till stan och gå på Lindex. Har ju fått erbjudande om 30% rabatt på bland annat barnkläder som går ut på torsdag. Tänkte försöka hitta nåt fint! Och 30% på damkläder också, kan ju vara kul om jag hittar något till mig själv också... med tanke på att det känns som att alla mina kläder som jag sätter på mig nu är ett år gamla! Har ju presentkort på Pepes också som jag fick av Per i julklapp. Så småningom kan jag nog få hitta mig nåt fint där!

Har tappat 10 kg iaf. På att bara vara, och amma. Har ju gått nån promenad, men tror knappast att dom har gett något resultat ännu! Vägde ju in mig på 60 kg i vecka 8 och nu väger jag mellan 63-64. Magen har iaf dragit ihop sig jättebra. Känns skönt. Men inte lika mycket som kusin Stinas mage hade gjort när jag hälsade på henne 3 veckor efter hennes förlossning! Där skymtade man magrutor!

Snart kommer Per hem från jobbet. Gobiten ligger och sover, så jag kanske ska passa på att titta över vad vi ska äta.

Här kommer den fantastiska blöjtårtan! Jättebra present, så är man pysslig så rekommenderar jag att göra en sån här och ge bort när det är dags för bebispresent. Vi blev jätteglada för våran som Steph hade gjort :)


image417


Kommentarer
Postat av: Kusin Stina

Hmm... rutor på min mage har inte funnits på läääänge läääänge.... :-) Så du såg nog lite galet :-D Men det var snällt skrivet ;-)

2008-02-26 @ 19:54:22
Postat av: Emi

Vilken super härlig blöjtårta!! Hade hon gjort den själv, det där borde hon göra business av och sälja i butik. As coolt...jag e såld

2008-02-27 @ 15:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback