BF +3

Ingen bebis ännu. Det känns jobbigt att veta att det kan vara många dagar kvar. Ville ju verkligen inte gå över. Fastän jag vet att man som förstföderska ska räkna med det. Men hur kul är det då?! Alla frågar ju under månaderna som har gått vilket datum man har. Så hela tiden har man svarat 4:e februari. Man blir så sjukt insnöad på det datumet...

Nu ska jag äta frukost. Sen ska jag fixa med mina tavlor. Sen ska jag sätta upp fågelhuset. Sen ska jag dammsuga och torka golvet i hallen.

Kom nu skrutt!! Vi vill att du kommer ut nu!

Kommentarer
Postat av: Annica

Nu blir ja lite osäker för ja drömde att du fick en flicka i natt...=) å hon hade jätte mycket hår, kålsvart med...du å per blev lite osams om va hon skulle heta för per vela ha nå vanligt som anna, malin eller maria eller nått men du skulle promt ha carola, linda eller Milda....haha de va sååå kul ås e....så d kanske händer före lördagen med tanke på drömmen men vi får se=))

Postat av: Bandyfru

Håller tummarna nu för att den kommer snart så att vi får lite babyprat i bloggen här =)

2008-02-07 @ 14:10:05
URL: http://bandyfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback