BF +2

Jo, jag är fortfarande hemma... Har vart med mamma på Rusta, Dollar, Mobackes och Albert. Handlade en matta, ett rosa fågelhus, en fotoram, och 2 stycken canvasdukar på spännram som jag ska sätta tapet på så att det blir som tavlor. Så nu har jag ju lite att pyssla med utifall det dröjer några dagar till innan lillfisen behagar titta ut...

Svängde in till Pers jobb också och hälsade på, och fick mig en lektion i hur man svarvar. Hehe

Kom hem precis och skulle ta in posten! Och då ser jag att det sticker upp ett paket ur brevlådan! Det är ju löjligt, men man blir som ett barn på nytt!! Jag hann knappt stanna bilen på parkeringen innan jag var tvungen att riva upp det :) Det kom från Pers kusin Mia och hennes familj i stockholm! Jättegulligt! Tack så mycket!
Två söta gosedjur och mössa och vantar från laban! Plus att vi fick deras babybjörnsele, så nu har vi två :) Men Helenes är ju bara för låns så det var kanonbra! Så roligt med paket, att man inte skickar det oftare till varandra?

Natten till lördag?! Men Annica, det är ju länge dit... Fick ett sms av Näslund idag. Hon kände på sig att det skulle hända idag. Pirr i lilltån kanske? Jag hoppas att det sätter igång idag iaf! Ska väl ha en väldans tur om den ska hinna ut innan kvällen är över. Med tanke på att det känns NADA.

Ja, nu vet ni att det inte har kommit något bebis än iaf. Men vi väntar, och hoppas på att det sker snart!

Kommentarer
Postat av: Malin

Skulle de visa sig att jag har fel för engångs skull så är de för att jag gått och blivit kär, känslorna blandar liksom ihop sig :P Men då kommer jag en annan dag med rätt dag :P

2008-02-06 @ 16:40:51
Postat av: Sara

Och jag känner på mig att bebisen kommer på Torsdag natt, är helt säker på det :)

Postat av: elin

Spännande, är in och kikar lite nu och då i din blogg. Lycka till när det är dax. // Elin

2008-02-06 @ 17:44:36
URL: http://www.pylle-pylle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback