BF +1

Ja då var vi inne på övertid. Och jag vette tusan vad jag ska göra?! Någon som har något förslag? Det snöar och är mulet ute, inge roligt promenadväder alltså. Och helst vill jag bara ligga på soffan och vänta. Men den väntan kan ju bli förfärligt lång.
Verkade som att många hade koll på när vi skulle ha iaf :) Igår var det 86 stycken som besökte bloggen! Okej, 85 då eftersom Elin kollar från två :) Antar att det finns fler som gör det, men ändå! Nästan 400 sidvisningar igår. Jag gjorde nog ett antal uppdateringar, men inte 400 iaf!! Roligt att ni är in och kollar och att det finns fler som är förväntansfulla.

Funderar på om jag ska ta ett bad. Bara för att göra något. Träna andning kanske. Jag har ju verkligen vart dålig på det, tränar aldrig. Hoppas att jag överlever förlossningen ändå. Svårt att träna när man inte ens har förvärkar! Är ju helt omöjligt att sätta sig in i den känslan, att ha värkar. Nu ligger jag ju bara och andas utan att ha ont. Och det är ju inge svårt. Så fort jag känner av den där mensvärksliknanade känslan (vilket dessvärre inte är speciellt ofta!) så andas jag enligt reglerna iaf. Så jag får prova att fokusera bort någon sorts smärta.

Per ringde från jobbet och frågade om det hade kommit någon bebis ännu. Haha, får väl verkligen hoppas att det inte går så fort! Men jag längtar efter att få lyfta telefonluren och ringa och säga att han måste komma hem! Fast jag tror att det kommer att sätta igång sent på kvällen. Känns så.
Igår när jag skulle sova tänkte jag på att jag snart ska ligga på förlossningen och krysta ut en bebis! Då blev jag lite nervös och kände för en sekund lycka över att den fortfarande var kvar där inne! Men bara för en kort sekund!

Mamma och pappa vill att du kommer nu! Vi vill ta hem dig och ligga i sängen och titta, lukta och pussa på vårt underverk!


Kommentarer
Postat av: Bandyfru

Hoppas för er skull att det är dags snart!

Postat av: Sara

Sara och Johan vill också att bebisen kommer nu :) Fick köpa dubbel uppsättning idag av presentinslagningsgrejer, både blått & rosa :)

2008-02-05 @ 18:38:49
URL: http://strawberrydaquiri.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback