103 besökare idag!

Oj oj oj! 103 besökare! Kul att ni är så många som håller koll på oss. Trist att jag bara fortsätter att skriva. Det innebär ju att det inte har kommit någon bebis. Inte ens en liten tendens till en värk...


Dagens horoskop i vår lokala tidning lyder:

Tvilling Frida: Du behöver ett miljöombyte (förlossningssal?). Du längtar efter ett äventyr (jo minsann!). Du vill lära dig något nytt (byta blöjor, amma...). Res bort om du kan (till Gävle!!).

Vågen Per: Det här blir en härlig tid för dig. Njut av trevliga aktiviteter med barn, fester, utflykter (Gävle...) och teater.

Det var ju som gjort för att komma igång idag. Eller gäller horoskopet för morgondagen?

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, jag ibland stämmer det förträffligt bra med horoskopen, å ibland inte alls... Det var mysigt att hälsa på. Hoppas jag kan komma slart å slippa känna stress för jobb, plugg eller träning...

2008-02-06 @ 09:38:51
Postat av: Joline

Ho ho är du kvar hemma eller har du åkt in?

Postat av: Annica

känner på mig att det kommer ske natten mot lördag ja...kommer nog sätta igång då=))

2008-02-06 @ 15:44:01
URL: http://annicalindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback