Rak i ryggen som en fura

Tack för alla tips! Själv så idiotförklarar jag mig själv ungefär var tionde minut. Det är drygt att gå runt och tänka på håret och på hur dum jag kunde vara som valde blondering. Men jag har alldeles för dålig koll när det gäller färg och jag ville ju ha det ljusare. Antog att det bästa var blondering. Men nu fattar jag inte hur jag tänkte. Inte alls troligen. Jaja, jag tänker inte älta mer i det här. På måndag klockan nio ska Sussi rädda mig. Jag försöker intala mig att det bara handlar om pengar. Det hade kunnat varit värre. Hellre betalar jag 5000:- för det här eländiga håret än att få cancer eller någon annan hemsk sjukdom. Om jag måste välja alltså. Pengar är ändå bara pengar. Nog om håret.

Signe har haft ett väldigt upp och ner humör idag. Skrattat och gnällt om vartannat. Och hon skulle bli underhållen och lekt med hela tiden. Puh. Enda turen från skogen idag var till Lill Ica och handla lite. Vi ska dippa morötter och gurka ikväll. Mums! Per har precis klivit innanför dörren. Gick lite sämre idag, men han kom på 9:e plats så nån krona blev nog iaf.

Nu sitter Signe helt själv utan att vingla alls! Rak i ryggen som en fura.

En av grejerna hon skrattade till så att hon höll på att kikna var följande: Jag hade min hand framför henne och öppnade och stängde den, och så sa jag "öppen", "stängd". Efter en stund började hon tokskratta och skrattade så fort jag öppnade och stängde handen! Hon var så söt att jag började gråta mitt i allt skrattande!

Vi ska börja på babysim! Mammorna från mammagruppen ska också vara med. Det blir kul! Samling på söndag för att att få information, sen är det simdags lördag nästa vecka! I Söderala. Skulle gått i Arbrå men vi fick höra att hon var sjukskriven så de i Söderala var så snälla att de fixade ytterligare en grupp till oss. De hade fullt egentligen. Signe har ju fått badbyxor av mormor som vi provade ikväll. Åh så söt hon var!

Det här var så kul! Såhär satt hon i tio minuter och lekte.


Det här var också kul! Kika bland böckerna. Hon var jätteduktig att stå, annars brukar benen vingla lite.


Kommentarer
Postat av: Lina

Ja jag tycker de, men hon tittade väl bara på proverna eftersom dom såg bra ut så då brydde hon sig inte i och kolla på honom. Tråkigt att de ska vara så, de blir ju nästan som man inte litar på dom om de skulle vara nå.

Ja de är skönt att de gick så bra som de gjorde, vi hade tur.

Postat av: Sara

Hon är den sötaste bebisen! Jag längtar hem så vi får komma och hälsa på henne snart :)

2008-08-16 @ 21:34:59
URL: http://strawberrydaquiri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback