Hjälper silverschampo?

Roligt att det har kommit in lite kommentarer iaf. Trist att det är pga mitt fula hår. Men fortsätt gärna kommentera!

Signe vaknade före halv sex imorse... My god why? Men vi låg kvar i sängen till kvart över sex. Då tog Per med henne upp så jag fick sova ett tag till.
Sen sov jag och Signe förmiddagsvila mellan åtta och tjugo över tio. Det var så skönt!

Vi har vart på E-center idag. Jag, Signe och mamma. Skulle kolla om det fanns någon bra hyllvariant som vi kan ha i tvättstugan då vi kanske ska strukturera om lite där inne. Men den får inte vara mer än 60 cm bred och alla lagerhyllor är ungefär 70-75. Det allra bästa vore djupa (inte de vanliga) trådbackar i stativ. Men det är så fasligt dyrt så det är nå sjukt! Så det går bort. En trådback av djupare modell gick på 150 spänn. Och stativet på 360 tror jag. Vi ska ha det istället för tvättkorgar, för då kan vi liksom gömma undan dom på ett smart sätt. Vi får se hur det blir.
Så vi fick inte med oss mycket hem från Söderhamn. Mamma köpte ett par jeans och en badtrosa till Signe och betalade även vällingen på Coop.
 
Per gick ett under par i Hofors. Ligger sexa så det är bra! Heja heja! Hoppas på ett riktigt supervarv imorrn så att han klättrar i resultatlistan.

Nu ska jag hoppa in i duschen och gnugga med silverschampo. Men jag tror inte det har hjälpt ett jota än så länge...

Okej. Bara för att ni är så snälla och tänker på mig och mitt hår (ni tar er ju tid att kommentera iaf) så lägger jag en bild. Det är svårt att säga om färgerna återges på ett riktigt sätt. Men ni ser ju åt vilket håll det lutar. Blixten och taklampan kanske förvärrar. Önsketänkande.

Kameran ger den här knallgula nyansen / Jag tror (hoppas) att det mer är som den här.



Det är sjukt ljust iaf och det syns inte riktigt på den här bilden.

Uppdaterat: Jag var nog för snäll när jag mixtrade med färgen på håret. Nånstans däremellan snarare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var inte så farligt som bilden jag fick i huvudet när du beskrev, det hade ju kunnat vara BETYDLIGT värre :)

2008-08-14 @ 22:40:51
Postat av: Frida

Jag vill påpeka att bilden inte gör ljusheten rätta. Det ÄR värre!

Postat av: Sara

Tack, är jätte nöjd med den men vill ha fler objektiv :) Det är jätte roligt med en riktig kamera, har knäppt hur många bilder som helst med den!



Va tråkigt med ditt hår! Vet att silverschampo funkade jätte bra att ta bort det gula i min blekning när jag blekte håret hos Sussi förut, men då hade jag ju en helt annan blondfärg än dig. Du funderar inte på att lägga i lite mörkare färg i håret då? Tror du skulle passa bra i det, slingor kanske?

2008-08-15 @ 12:05:31
URL: http://strawberrydaquiri.blogg.se/
Postat av: Helen

jag använde REVLON professional (nutri color creme nyans 1002) detta är en hårinpackning som ska sitta i tre minuter innan du sköljer ur. Du kan köpa den på te.x hårsalongen nere på stan. flaskan är som ett runt klot med en pump på. Funkar kanon att tona ned gult hår. Har hjälp mig alla gånger jag varit "platina blond" eller vad man säger.

2008-08-15 @ 14:05:50
URL: http://helenm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback