Fått lite gjort iaf...

Idag har jag lyckats städa badrummet! Rent och fräscht blev det. Som alltid när jag har städat intalar jag mig att det inte alls är svårt att hålla rent bara man håller efter lite... Mmm, vi får väl se hur det lyckas den här gången. Jag dammsög även hallen, vardagsrummet, allrummet och Signes rum. Fixade till en mys- och lekhöra i Signes rum också. Hon sov nästan 2,5 timme idag med och det är så himla skönt! För då hinner man pyssla med lite.

Efter lunchen åkte vi till Kilafors och hälsade på. Två av Pers kusinbarn är här, Natalie och Elliot. Det var roligt att träffa dom söta barnen! Signe grät för första gången av att ha gjort illa sig idag. Elliot skulle hålla i henne när hon satt på en filt på gräsmattan och så krängde hon sig bakåt så han tappade greppet och hon trillade bakåt. Hade troligen inte alls varit nån fara om det inte var för att hennes leksakstelefon låg där under. Blev lite hård landning för huvudet. Men det gick bra efter lite tröstning av mamma.
Per kom förbi Kilafors när hon kom hem efter tävlingen i Gävle. Hade gått bättre idag, men han var inte helt nöjd. Nu är han hemma en dag sen bär det av upp till Sundsvall på måndag...







Vi passade på att bada lite i det rengjorda badkaret ikväll. Signe tyckte det var jätteskoj!

Kommentarer
Postat av: Elin

Vilka gosiga bilder! Jag ser fram emot att testa min kamera idag. Ska fösöka jobba klart och sen fota lite:)

2008-08-10 @ 09:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback