Tidig morgon

Idag ville Signe kliva upp vid halv sex. Det ville inte mamma. Så vi låg kvar i sängen till kvart i sju. Då kan jag halvsova iaf. Hon är så duktig och kan ligga och snacka med sig själv ett tag och sen fick hon en leksak att fördriva tiden med. Men innan det var färdigt så var det tråkigt det med.

Vi har babysång idag klockan 10. Dum tid för oss. Signe kommer väl snart att vilja sova igen och har jag tur så vaknar hon runt nio. Gillar inte att behöva väcka henne. Men annars så sover hon oftast mellan halv tio och framåt. Vi får väl se. Funkar det inte så funkar det inte och då får vi hoppa sången.

Det ösregnar här. Har gjort det hela natten. Och natten var som vanligt. Men jag förstår ju att det kan ta sin lilla tid. Om det nu nånsin kommer att bli en hel natts sömn för mig. Men jag är glad över att hon bara vaknar och vill äta och inte vaknar och är ledsen och skriker.



Signe pratar med pappa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback