Resten av dagen...

Vi har hunnit med massa annat också, utöver pysslandet. 
- Grävt en 60 cm djup grop som även har en omkrets på 60 cm i diameter. Det var drygt. (Jag och Per)
- Rensat rabatten. (Jag)
- Plockat undan massa rat i huset. (Jag)
- Tvättat tre maskiner. (Jag)
- Tittat lite på OS och sett Jörgen Persson gå till kvartfinal genom en riktig rysare! Jiihoo! (Jag, Per och Signe)
- Hälsat på hos mamma och pappa där kusin Stina var på besök! (Jag och Signe)

I eftermiddags ringde mamma och sa att min faster och min kusin hade kommit till dom på besök. Även Stinas lilla tjej Ida var med. Signes tremänning. Eftersom Per skulle åka till Ludvika så for jag och Signe och hälsade på hennes mormor och morfar. Det var så roligt när hon och Ida såg varandra! Båda log och Ida skrattade massa medan de försiktigt tog på varandra. Underbart. Ida fyller ett år i slutet av september, så det skiljer nästan 4,5 månad. Men jag fattar inte att Signe kommer vara så stor och utvecklad om 4,5 månad. Nu låter det som att hon är en jätte och det är inte riktigt så jag menar. Mer stor i sättet.

Jag tar mig friheten att lägga ut några bilder på den otroligt söta Ida! Om Idas föräldrar Stina och Uffe ogillar det så plockas de självklart bort på stört.


Duktiga tjejen kan gå redan!
Så söta stövlar! Röda med snörning som slutade ovanför fotknölarna. (Mamma har fotat)


Hej tremänning!


Sötnos.


Goskruttan!


Nu är klockan alldeles för mycket. Drygt att det tar sån satans tid med bilderna! Godnatt.

Har ni andra fått IKEA katalogen? Jag hoppas varje dag att den ska ligga i lådan. Imorrn då. Snälla!

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad duktig hon är din mamma. Fina bilder! Ses på sön. Kram

2008-08-22 @ 10:18:53
Postat av: Frida

Mamma har tagit de tre första bilder, de andra fyra har jag tagit :) Men jo, hon är så duktig så!

Postat av: KungErik

Kan informera att du inte kommer få någon IKEA-katalog, inte ens om du har ikea-kort... Dom har valt att inte skicka iår till Ovanåkers och Bollnäs kommun.



Det blir till att stjäla en på Ikea...

2008-08-22 @ 16:58:47
URL: http://xfestival.blogg.se/
Postat av: Anna kusin

Finaste skrotisarna! :)

2008-08-23 @ 13:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback