Heja Jörgen Persson!

Han vinner!! Han vinner!! Den sista duellen. Jörgen Persson är i semifinal i de olympiska spelen i Peking! Och varför J-O Waldner la du av? Varför, varför, varför?
Staffan Lindeborg är en riktigt bra kommentator.

Häftigt! När jag spelade pingis var det en del som påstod att pingis inte var en sport för man blev inte svettig. Men dra åt... Det är så sjukt jobbigt! Man måste ha riktigt bra kondis för att orka, framförallt för att orka i det tempot en kvartsfinal i OS spelas.

Det var kul att se att andra svenska idrottare på matchen för att heja på Jörgen. Några tjejer från handbollslandslaget och Johan Wissman skymtade förbi ibland. Ännu roligare att de faktiskt sjöng hejarramsor och att Wissman tog upp kameran när Jörgen hade vunnit!

Heja Sverige!

Nu ska jag försöka dammsuga lite medan Signe sover.


Signe var riktigt trött när vi for hem igår. Somnade i den här sköna ställningen!
(Tagen med mobilen)

Kommentarer
Postat av: Sara

Nej jag tror inte jag sett dem, men misstänker att de är rosa? :)

Oj..jadu ja vet inte, jag är rätt dålig på att ta fram kameran i stora folksamlingar. Kicki är nog bättre på det uppdraget! Men kameran är med så jag ska väl frösöka ta några kort iaf! Men är det nått annat du vill ha hjälp med? Ska jag ta något med mig eller så?

Postat av: Sara

Ghaa du ger mig skuldkänslor när du skriver så där! Haha! Men men jag ska göra mit bästa med kameran, LOVAR! :)Kommer det bli lika många som ni trodde? Var det 30st? Verkar som d blir fint väder iaf!



Haha usch det där med att vinna något har jag slutat hoppas på. Nu ligger ansvaret på min golfspelande sambo när det gäller att vinna pengar...och de vet vi ju båda hur det går :)

2008-08-22 @ 10:56:39
URL: http://strawberrydaquiri.blogg
Postat av: Erika

Hej igen Frida!



Såg att du tipsade mig om boken och det lustiga är att jag har den här hemma, fick den i "gravidpresent" av min kompis Lina Svedberg. Hade dock bara skuggat igenom den, men nu idag har jag tagit mig tid att börja läsa. Och det är otroligt att jag ens tar tag i det. Så det behövdes nog att du påpekade att boken faktiskt är bra. :)

2008-08-22 @ 17:40:22
URL: http://ikapika87.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback