Härlig hemmadag med familjen

Det har vart en sån skön dag idag! Det är härligt att Per är hemma. Jag längtar efter han när han inte är här.

Signe sov 2,5 timme på förmiddagen så vi hann både med att slappa framför OS på tvn och städa tvättstugan. Jag städade tvättstugan och torkade golvet där, Per låg i soffan hela tiden.

Sen har vi lekt och busat massa med Signe. Jag och lillskruttan tog en kort promenad med vagnen till fåren och kikade. Hon satt och kollade med stora ögon medan de bräkte.

På eftermiddagen sov hon i 1,5 timme så då hann vi grilla och koka färska potatisar från landet. Och käka i lugn och ro. Härligt!

Kikade på Saw 2 ikväll och käkade toast. Usch. Tycker det är otrevligt med skräckisar men det går bättre när man är två iaf. Så det har vart en alldeles lagom dag tillsammans med min lilla familj.

Imorgon ska jag på informationsmöte gällande babysimmet!

Sov sött.

Kommentarer
Postat av: Linda

haha Ja, man kan ju inte anklaga Winnerbäck för att vara en snygging. Och speciellt inte i den nya frillan haha elakt, men dock sant Men man ska blunda, lyssna och NJUTA :) kram

Postat av: Saara

Får man information om babysim på BVC eller hur tar man kontakt med sådant?!

2008-08-17 @ 20:09:54
URL: http://chrystalrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback