Filuren bökar runt

Idag är jag ledig. Jag ska jobba i helgen. Känns helt okej. Per ska vara på golfbanan mest hela helgen och då kan jag lika gärna jobba och få lite extra pengar. Imorse när jag vaknade, eller morgon och morgon klockan var 10, så kände jag något konstigt i magen. Så jag funderade om det verkligen kunde vara en liten spark av filuren... så jag låg helt stilla. Vågade nästan inte ens andas. Och så började den böka om som tusan! Kändes som att den nästan hade hicka för det hoppade till med jämna mellanrum! Men vet inte när de börjar kunna hicka... Så jag tryckte handen lite hårt på magen för att se om jag verkligen inte hade inbillat mig. Tänkte att det skulle bli trångt så att den skulle vilja sparka igen. Då kände jag bara mitt hjärta som slog jättehårt. Fan, inbillade jag mig ändå...? Men så spratt det till i handen :)

Otroligt. Går inte att beskriva. Så jag skulle kunna tillbringa hela dagen med att ligga stilla i soffan bara för att få känna det igen :)

Hoppas att Per också får känna det snart! Ringde direkt till både Per, mamma och svärmor för att berätta.

Nu kommer Per hem från jobbet, får se vad vi hittar på resten av dagen. Jag har tvättat lite och dammsugit i hallen i alla fall.


image283
Bebisen. Ligger med Fötterna uppåt. Man kan även urskilja den lilla näsan i ansiktet.


 

Kommentarer
Postat av: Lena

Frida, du får ligga på soffan en hel dag och känna på magen. Det får man! Svårt att se på bilden vem h'n är lik men jag tror h'n kan spela golf och innebandy. Det ser ut så iaf :)

2007-09-09 @ 16:37:26
Postat av: Chefen

Tänk om han/hon blir totalt talanglös på bollsporter :-)

2007-09-10 @ 14:49:35
Postat av: Patrik

Men hallå!
Ska lämna alla liknelser med golf som hole in one osv. och istället direkt gratulera till familjetillväxten. Hoppas att ni har det bra och allt sådant.
Patrik Persson

2007-09-10 @ 16:22:05
Postat av: Frida

Haha Lillskrutten kommer inte alls att bli talanglös på bollsporter! De generna är väldigt starka ;)
Tack så mycket Patrik, allt är förträffligt! Hehe annars var hole in one en rolig liknelse :)

Postat av: Lina

Grattis Frida!! Jag hade missat det helt.. Vad roligt med en liten skrutt! :D

2007-09-11 @ 12:03:03
URL: http://linaenander.blogg.se
Postat av: PainInTheAs

Hoppas allt går bra! Måste ju komma förbi jobbet å kolla in magen om nån vecka lr så.. ;P Magbilder då när kommer de?! Pwess ;D

2007-09-21 @ 13:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback