Vi var helt enkelt tvungna...

Idag har jag och mamma vart på Barnens hus! Mamma har tidigare köpt fårskinn för åtskilliga kronor för att hon ska göra en åkpåse. Men nu så hittade vi en så fin och mysig för bara 400:-! Så då var vi bara tvungna att ta den. Mamma får fixa nåt annat av fårskinnen... och så fyndade jag massa bodysar. 4 stycken för 99:- Helt sjukt bra, så då var jag tvungen att köpa åtta st + två pyjamaser. Så nu har jag köpt de första bebiskläderna. Och ett par bruna manchesterbyxor till filuren köpte mamma också.
Det vart så mysigt med åkpåsen i vagnen. Längtar efter att få bädda ner skrutten där.

Nu ska jag läsa lite i min bok innan jag ska sätta igång med maten.

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag mår bara bra. Jag har helt enkelt inte tid att skriva. Jag trivs så enormt bra i min fåtölj att jag blir sittande där framför tvn eller med en tidning :)
Mysiga kläder ni har hittat i Kilafors. Passar nog Knutte alldeles utmärkt :) Jag tänker på dig varje gång jag går förbi en barnaffär. Så jätte mysiga saker!! Hoppas allt är bra med er. Hälsa Per och klappa lite på magen från mig. Skulle vara roligt med uppdatering på magbilder förresten :) Kramar

2007-10-08 @ 19:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback