Bebisdrömmar

Inatt drömde jag att vi födde en flicka. Igen. Så nu tror jag ännu mer att det är en tjej i magen. Hon var så himla söt. Hade brunt hår som var lockigt. Per hade lockigt hår när han var liten och jag blev så glad när jag såg att våran flicka också hade det!
Helene och Johan fick också en bebis, samtidigt. Och som vanligt glömde vi bort att mata våran... Och så fort vi skulle byta blöja märkte vi att den hade läkt. Varje gång. Verkar vara en rädsla om att vi ska glömma bort vår bebis och göra massa fel. Eftersom jag har drömt två gånger att vi har glömt bort att mata den lilla filuren nu. Men det kommer vi inte att göra!

Jag är ledig idag. Per slutar vid 13.30. Skönt att få en lång eftermiddag och kväll tillsammans.

Kommentarer
Postat av: Fredde Hansson Lund

Va skojj att ni ska ha barn! Grattis grattis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback