Jag är förälskad

Jag har blivit förälskad. I en sak. Nu har jag inte sett saken så pass mycket i verkligheten, men det jag har sett gillar jag skarpt.

Jag har klippt och färgat slingor i håret idag. Blev mycket nöjd. Sussi gör mig alltid nöjd. Tog tre timmar. Helt sjukt lång tid, men hon är väldigt noga. Skulle aldrig låta mig gå därifrån utan att hon tyckte att det var okej. En stackars farbror som hon skulle klippa vid 18 tiden fick vänta i en halvtimme... Men det verkade som att hon kände honom väl och hon kanske tog honom utanför ordinarie arbetspass. Får hoppas på det iaf.
Så nu känner jag mig sommarfräsch.

Käkade spagetti och tomatsås när jag kom hem. Mycket god tomatsås. Per är lite less på den maträtten. Men det må så vara. Nu är jag hemma själv och då kan jag laga vad jag vill.

Sen cyklade jag en sväng och tittade lite närmare på saken. Fint.


Har pratat med Veronica och grattat henne eftersom hon fyller år idag. Ska förhoppningsvis träffas en sväng på onsdag. Trevligt. Träffa söta, glada Amelia.


Nu ska jag ta reda på tvätt sen tänker jag krypa till sängs. Lika bra det när sängen ändå är tom...

Snart får man göra i ordning balkongen också!



image125




Kommentarer
Postat av: Sara.

Gud så där kan du väl inte skriva? Blir ju jätte nyfiken! Vad är det för nått du vill ha? En bil? Hund? Hus? Är det hus så har jag och Johan första tjing på eran lägenhet :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback