Dagen

Mycket på jobbet nu. Hela tiden. Men då går dagarna fort, för fort ibland. Har blivit så glömsk också så jag måste hela tiden anteckna vad jag ska göra för att komma ihåg det, annars går det åt pipan.

Åkte och hanlade mat på Prix efter jobbet. Eller först åkte jag hem och gjorde en lista sen åkte jag och handlade. Vi åt klyftpotatis och så hade jag i morot, paprika och squash. Käkade kassler till, kall kassler är så gott. Och pressade ner lite vitlök i creme fraiche. Eller lite och lite, lite väl mycket kanske vore mer rätt.

Hade lite ångest över att det var så länge jag var ute och gick och så kom jag på att gick 3,5 mil i helgen. Fast det blir ju inte lika intensivt att gå på en golfbana som en entimmes powerwalk. Men men, gått har jag ju faktiskt gjort. Så nu kan jag sätta mig i soffan utan dåligt samvete.

Imorgon är det golfträning på Bolle och på Onsdag är det städa soptippen med innebandyn som gäller. Se forumet på  
www.hertsjo.se. Jag har postat ett inlägg både hos herrarna och damerna. Duktiga jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback