Straffar

Storhandlade igår. För 1100:- Bara jag som var på prix. Alltså, inte bara jag men Per var inte med. Handlade två pappkassar och tre plast.
Så nu ska vi väl ha mat så vi klarar oss ett tag.

Idag på jobbet kändes det helt okej när jag gick hem. Eller dagen kändes bra faktiskt. Jag avslutade den med att städa mitt bord. Blev så fint. Så när jag gick hade jag faktiskt kunnat stannat kvar och jobba bara för att det blev så trivsamt.

Hade träning ikväll. Kände mig rätt loj. Kan vara för att jag bara hann hem och så fick jag ställa mig vid spisen, käka och åka. Intensivt. Eller för att vi inte hade någon målvakt.
Kollade på herrarnas DM match mot Njutånger efter träningen. Så sjukt spännande. Blev 9-9, sedan sudden. 0-0 i sudden resulterade i straffar. Var bara Per i Hertsjö som satte straffen på de första fem. Så det blev 1-1. Sen blev sudden straffar... och min puls var inte lugn kan jag säga. Otroligt, det spelar liksom ingen roll om det är DM kvart eller VM final. Det känns fan lika nervöst när det är straffar. I suddenstraffarna satte Säll två stycken, när han satte då satte även dom. Och när vi missade då missade dom. Men Per gick in och avgjorde, strafflägaren efter honom missade! Skönt.
Även fast de inte är så sugna på att spela mot Alfta i DM i Hudik på lördag. Men man vill ju alltid vinna. Så är det ju.

Och jag, ja jag var lika galen på domarn och motståndarlaget som vanligt.


Nu är det väl läggdags snart. Skönt. Har festat loss på en risifrutti nu.

IMORGON.
Jobb.
Nästan helg.


Kommentarer
Postat av: KungErik

2 papperskassar och tre plastkassar för 1100:- ... Frida för fan, du är blond, men inte så dum väl så du betalar 1100:- för 5 kassar, även om det var två i papper. Det är ju mer än 200 per kasse... Vad tänker du med? Hallå? :)

Postat av: Frida

Erik, du är ett pucko... ;)

2007-03-09 @ 19:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback