Hurtigbullen

Jag har blivit en hurtigbulle!
I måndags tränade jag innebandy, igår gick jag en en timmes powerwalk och idag har jag cyklat. Jag och Per har cyklat.
Så himla fin väder nu på kvällskvisten efter man har ätit så jag bara måste ut och röra på mig. Och roligt är det att gå i mina atletskor. Ett jättebra köp fastän de var lite för stora...

Idag cyklade vi förbi hemma hos Helene och Johan, men det var bara Helene och Klara hemma. Stannade och pratade en sväng på uppfarten för Klara var ute och körde moped. Hon har en sådan trehjuling som går på batteri.
Hon ska sova hos oss på fredagkväll. Mysigt det ska bli. Hon hade sagt att det gick bra så länge hon inte behövde sova bredvid Per. Haha hon är väl för söt. Per är inte hennes favorit.  

Ja det är verkligen helt underbart ute när det är så soligt och varmt som det har vart idag. Helt fantastiskt! Jag hoppas det håller i sig tills den riktiga sommaren kommer.

Jag har köpt en orkidé på Lidl för 89:- Bra pris. Mycket fin är den också.  Älskar vita orkidéer. De är så himla vackra.


image87


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback