För att du älskar som jag

Idag var det finväder igen. Så skönt. Synd att man kan inte utnyttja det och vara ute bara... men det är fortfarande kyligt i luften. Bara solen som är varm.

Igår beställde vi böcker. Från
www.adlibris.se. Jag känner att jag vill läsa lite. Har blivit inspirerad. Köpte Stieg Larssons två böcker som båda ligger på topplistan. De ska tydligen vara riktigt bra. Enligt flera källor. Sedan beställde jag Självkänsla. Har kommit fram till att min självkänsla skulle kunna jobbas på. Två på mitt jobb som läser den boken och de säger att den är riktigt bra. 29 spänn, så det är det väl värt. Plus att jag kastade ner Graafs bok och Gynnings också för den delen. Ja jag vet. Men den sista tyckte Per att vi lika gärna kunde ta. Den var ju så billig.

Idag var vi ner på Team Sportias öppning. De har byggt om och medlemmar fick komma ikväll. Per köpte en cykel faktiskt. Han sa innan vi åkte ner "kanske jag ska köpa den här, då kan vi ut och cykla istället för att gå promenader". Helt otroligt att den meningen kom ur vännens mun. Ni som känner Per förstår. Och han var helt allvarlig. Jag vart lite orolig över att vi skulle köra värsta träningsracen, men då sa han lugnt att han bara tyckte vi kunde cykla lite lugnt. Jag måste nästan nypa mig. Någon håller på att bli vuxen.

Och så firade vi att det var onsdag (?) och käkade på Citypuben för 300 riksdaler. Hjärtat bjöd. Vi skulle ha åkt till tuppz och slagit lite golfbollar men vi blev så mätt så det var inget vi orkade.

Soffläge snart.

IKVÄLL
Premiär på Fråga Olle. Hehe



Kärlek



När du står framför mig
Då ter sig allting som det ska
Så kom närmre mig

För att du finns
För att du kan
Du leder vågorna mot land
Du river murarna mot världen
För att du ser
För att du förstår
Nu lyser himlen där jag går
Du tar min hand och visar vägen

För att du älskar idag
För att du älskar som jag


Kommentarer
Postat av: KungErik

Känns lite som jag blogggar i din gästbok men ville bara informera om att Stieg L-böckerna är väl värda tiden du lägger ner på dom. Fantastiskt bra tyckte jag faktiskt... Go Lisbeth!

Postat av: Frida

Jag tycker om att du bloggar i min blogg :)

2007-03-23 @ 21:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback