Humlan

Glömde skriva en sak sist. Igår när vi var i Kilafors låg jag i hammocken. Deras hammock står under tak bör tilläggas. Jag gungade i den och så tittade jag upp på en humla. När jag kom utanför taket på själva hammocken kom humlan rakt ovanför mitt ansikte (fast den var precis uppe vid det stora taket) och så "kissade" (!!!) den på mig! Det kom ett stänk med flera droppar som landade rakt i mitt ansikte. Jag fick ett stänk i ögat, och aj så det började svida efter en liten stund. Väldigt märkligt! Och eftersom jag var rakt under den såg jag liksom hur stänken kom ner mot mig. Ingen av de som var där hade hört om en liknande händelse någon gång.

Så, antingen kissade den på mig eller så ville den befrukta mig eller nåt! Om det är någon annan som var med om samma sak så skriv gärna en kommentar, för hur många kan det vara som har fått humlevätska i ögat?!

Jag gjorde en jättefin humla på bild, men så kan jag inte lägga in den som en bild tydligen... så dåligt!



Kommentarer
Postat av: Sara

Hej hej! Skickar upp tröjorna med Wall på torsdag. Hoppas dom passar! Är d nån färg du inte gillar så kan jag ta tillbaks den. Kram

Postat av: patrik

Först läser jag att du blivit gravid. Utgick, kanske förhastat, utifrån att det var Per som på ett eller annat vis var "skyldig". Läser senare, detta tidigare inlägg där du blivit "kissad på eller befruktad av" en humla?? Jag tror att vi är en biologisk sensation på spåren.

2007-09-13 @ 13:08:04
Postat av: Frida

Haha, jadu patrik :) Men grejen var den att jag redan var befruktad vid det här tillfället, attans :) Men vi får väl se vad som kommer ut, en svart och gul randig krabat kanske!

2007-09-13 @ 21:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback