Ensamt, så ensamt.

Idag har det vart golftävling. Pepes. Jag gick två sämre än hcp. Vilket är godkänt tycker jag. Jag ska ju bara gå fem över par för att gå på hcp och det tycker jag är rätt svårt... Så kommer jag in under 80 är jag nöjd. Och idag var ett stort framsteg mot för tidigare.

Igår var jag i Röste och solade hela dagen. Fick både lunch och middag där så det var skönt. En riktig slappardag. Härligt.

Jag längtar så otroligt efter min andra hälft. Känner mig inte riktigt hel. Jobbigt när han är borta så mycket på sommaren. Man glömmer liksom bort det under vinterhalvåret. Ändå är sommaren bäst för oss. Då kan vi spela massa golf tillsammans och åka på tävlingar ihop och så. Den 6:e juli ska vi till Nyköping och spela RM Sambos/äkta makar. Det är ingen hcp tävling, så bäst vinner helt enkelt. En partävling där man slår varannat slag. Det är liksom SM för sambos kan man kanske säga.

En vecka kvar nu bara sedan är det semester. Fyra dagar den här veckan. Så jädra skönt ska det bli!! Hoppas att det blir fint väder. Skönt att få sova ut på morgonen. Det är det bästa. Jag måste verkligen ha sömn, annars fungerar jag inte. Ikväll ska jag lägga mig riktigt tidigt. Sov en timme på soffan ikväll, och då blir jag ju väldigt slut i kroppen. Känner mig nästan sjuk. Trött och ont i huvudet liksom. Jag kan inte ta en powernap och sedan vara fit igen, jag blir bara ännu tröttare. Kanske sover jag för länge?

Var ner på statoil precis. Köpte Malacos Juicy Berry. Med 30% mindre socker. Goda faktiskt.

Nä, ska nog ta och läsa lite i min bok i sängen så får vi se vart det slutar. Kanske somnar innan 22.


image200

Hjärtat - Önskar att du var här så jag kunde få en kram.






Kommentarer
Postat av: Per

Längtar hem till dig gumman....

2007-06-18 @ 01:44:12
Postat av: KungErik

Angående powernap: Ha en nyckelknippa i handen. Precis när du faller in i en lite djupare sömn så tappar du nycklarna på golvet och vaknar... då har du haft en lagom lång powernap...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback