Virrpanna

Jobb idag. Dagarna går väldigt fort när man jobbar till 16.15. Konstigt. Det blir ju 8 timmar om dagen iaf liksom. Och jag kommer ändå aldrig därifrån i tid. Sa hej då till Erik och passade på att säga "vi ses imorrn". Men det gör vi ju inte. Jag är ju ledig imorrn. Har så dålig koll ibland. Ovant att vara ledig på vardagarna.

Efter jobbet idag så lagade jag korvstrognoff. Det är jag mycket duktig på. Var dock lite snål på risen för jag blandade ihop hur många dl jag brukar ta så jag fick koka lite extra. Drygt. Men så gott det blev! Och nu kom jag ju på igen att jag är ledig så jag hade inte ens behövt en matlåda. Vilket betyder att jag inte hade behövt koka mer ris. Fan. Ja jävligt virrig nu för tiden.

Slappade lite framför tv:n och kikade på resor. Känner att jag skulle behöva en resa. Men jag och sambon kommer inte riktigt överrens. Jag behöver 2 veckor för att kunna koppla bort allt jobb och sånt. Tror jag iaf. Vi är lite olika när det gäller resor och det som ska göras på resan. Han blir så lätt rastlös. Synd. För då slutar det med att jag inte orkar bry mig.


Drog och tränade innebandy. Men jävlar i min låda så bra det gick idag. Mitt lag regerade verkligen när vi spelade. Hur grymma som helst. Så bra har vi aldrig vart på en träning. Så indelningen funkade utmärkt. Klockrent. Och kul var det också. Så klart. Duschade på hallen. Alltid skönt att komma hem nyduschad.

IMORGON
Sovmorgon.
Glössbo Möbler med mamma.
Kanske skura golven. Jag lovade ju det lite fint i en tidigare blogg...
Laga fetaost och olivfyllda köttfärsbiffar. Så himla gott!

På lördag är det första kvalomgången av Melodifestivalen! Den 24:e ska jag till Gävle och kolla. Satan vad skoj det ska bli. Vi har våra rosa linnen på tryck nu. Det ska bli silvertryck, om vi har tur även med glitter. Så det kommer att bli underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback