Tandborstning och tandtråd

Tänker inte ens nämna jobbet idag. Panik. Punkt.


Så då vette fan vad jag ska skriva om. Var ju hos tandläkaren. Inga hål. Som vanligt. Men tandsten. Nu måste jag skärpa mig. Vill ju inte börja tappa tänderna. Så jag köpte en sån där grej som man fäster tråden i och så att man lättare ska komma åt. Tandtrådsverktyg. Tecknade tandförsäkring. Jag har aldrig haft hål, men det kändes lika bra. En dag står man där.
Jag var för hårdhänt vid borstningen också. Så jag köpte mjuk tandborste. Inte extra mjuk. Det klarar jag inte. Jag kör med eltandborste också, ibland. Mest för att den är rosa.


Kom hem. Maten var färdiglagad. Ugnskorv. Imponerad. Kanske kunde vart inne lite längre. Men initivet var fantastiskt. Tack.


IKVÄLL
Slöa framför tv:n. Bara vila. Sätta in lite bilder i det nyinköpta albumet kanske. Jag avslutade det förra med nyårsafton 05-06. Så jag ligger lite efter. Men inte som mamma. Hon ligger nog 10 år efter. Minst.


Nyår
Nyår i år. Eller 2006. 06-07. Hemma hos Johan och Helene.


Kommentarer
Postat av: Elin

Duktig du är som orkar skriva varje dag.

2007-01-16 @ 20:15:19
Postat av: Frida

Duktig du är som orkar läsa :)

2007-01-16 @ 20:28:47
Postat av: Elin

Mmm:)

2007-01-18 @ 15:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback