Soppelisoppa

Idag kändes det bra på jobbet. Jag hann med det jag skulle, fixade till och med statistikstaplar på min white board. Det är säkert ingen som tycker att de är lika roliga som jag. Men några slängde ett öga på de iaf. Det såg jag.


Igår var jag på träning. Gick helt okej. Sa farväl till Malin :´( Blödig som jag är började jag gråta. Jag blev inte förvånad. Malin fälde en liten tår hon med. Det förvånade mig dock mer. Men hon tycker tydligen om mig. Skönt att veta.


Kallt så in i helvete har det blivit också. Fy tusan. Inge skönt.

Efter jobbet idag åkte jag hem och skrev inköpslista. Åkte och storhandlade. Käkade soppa. Jag åt grönsakssoppa. Och det är precis som ni tror. Per åt inte grönsakssoppa. Det hade vart en skräll. Han åt gulaschsoppa. Jag hade i lite selleri och broccoli i min soppa. Gott.
Ingen matlåda till imorgon dock.


IMORGON
Jobb
Jag, Ida, Marie, Helene och Åsa + diverse barn. (Izak, Adam och Klara) ska åka till en jobbarkompis och hälsa på. Hon fick en bebis i höstas och vi har inte vart dit än. Det är verkligen dags. Ska bli mysigt.


Takida - Broken. Riktigt bra.

SÖTASTE KLARA.
Glad 2 åring
I somras. Glad nyfylld 2-åring. Shit vad tiden går.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hej gumman!
Va sött att du har en blogg!!! va roligt.. ska lägga till dig här o kika in lite då o då...
PUSS PÅ DIG!!! Hälsa Per!!!

2007-01-23 @ 21:36:56
Postat av: Anonym

Nej Frida jag tycker inte om dig, det var glädjetårar eftersom jag kommer att slippa ditt tjat i 5 månader :P

2007-01-24 @ 14:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback