Rosa linnen med glitter!

Jobbet idag som vanligt. Stressigt och jobbigt som fan idag. Tråkigt att känna att man helst skulle vilja lägga sig ner och gråta. För idag var en sån dag. En rolig sak är att vi ska få ett rosa vilorum. Det ska jag utnyttja mycket. Det kan jag nog till och med lova.
Jobbade till 16.30 sedan åkte jag ner på stan och hämtade paket från Ellos. Våra Melodifestivalströjor!! Så himla fina var våra rosa linnen. Nu är det bara tryck som saknas. Japp, helst ett tryck i silver som glimmar fint. Rosa och silverglitter, kan det bli bättre?

Käkade pyttipanna och bytte om inför träning. Kapten Sigge blev överlycklig över linnena, hon tyckte lika som jag. Att de var helt perfekta.


Träningen gick ganska bra tycker jag. Har ju vart förkyld med feber så jag har inte vart med på de senaste träningarna. Fortfarande väldigt snuvig. Men nu fick det vara nog. Tröttsamt att inte träna. Ibland skönt ska jag väl erkänna. Men bara ibland.
Det sista som hände var iaf att jag gjorde ett mycket fint mål. Tack Mallan för det underbara passet. Vi har match på söndag, en riktigt viktig match, borta mot Hudik. Synd att det var lite folk borta idag dock.


En annan rolig sak som är värd att nämna är att Bollnäs besegrade Edsbyn i bandy igår. Första laget som slår Edsbyn i deras bandykyrka på 45 matcher. Riktigt stort faktiskt. Det vart lite hektiskt här hemma. Jag vid datorn, sambon vid text-tvn samtidigt som radion gick. När det lät som att Edsbyn hade gjort 6-6 slängde sambon en flaska i väggen. Fan. Men det var riktigt skönt att höra att målet inte var ett mål. 5-6. Seger. Hur stort som helst. I vår värld.


Tur för chefen att han slutar imorgon, för det här skulle han få höra till dödagar.

IMORGON
Jobb som vanligt, till 18.00. Tröktid. Inga planer för kvällen.

Giffarna
Foto: Frida Forsman (publikhav på sävstaås)


Kommentarer
Postat av: Mange

Hmmm.. Varför älta det där med att Bollnäs hade tur och lyckades vinna en match??? Arghh

2007-01-12 @ 08:31:08
Postat av: Johan

Såja, nu har jag ändrat mitt utseende på bloggen. Nöjd nu? :) Glädjen över edsbyvinsten får vi väl suga på ett tag, även om den lyckan dök lite ikväll. Lycka till mot Hudik!

2007-01-12 @ 22:07:06
Postat av: Sara

Ett ROSA vilorum, så passande :)

2007-01-13 @ 11:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback