Massa Malin

Igår jobbade jag till 18.30 och så blev det lite kaos som vanligt så jag kom inte därifrån förrän strax före sju. Sambon åkte på bandy så jag bestämde mig för att hänga med "onsdagsgänget" från jobbet på tranan å käka. Billigt som satan. Var där till 21. Drack coca cola. Åkte sen hem till mamma och pappa för att lämna fotot som hade kommit. Shit vad fint det var. Jättebra blev det. Verkligen nöjd.


Idag när jag kom hem blev det stressigt. Handla. Laga. Käka. Träna. Träning började pissigt för min del. Det funkade bara inte. Men när vi började spela kändes det bra. Jag gjorde några bra löpningar. Jag och Malin tröck en varsin strips på hallen efter träningen. Hamburgerdressing är ett måste. Kanske inte bästa käk efter träning men fasen så gott det var.


Imorrn är det fredag, sedan helg. Systemet imorgon. Fest lördag. Avskedsfest för Malin som åker till Manchester för att vara au-pair. Sorgligt. Men väldigt roligt för henne. Min Sing Star partner. Festen börjar redan på bussresan hem från Fränsta. För er som inte vet, Fränsta ligger mellan Sundsvall och Ånge. Match där först. Riktigt viktig. Kommer att bli fruktansvärt tufft. De leder nämligen serien.


Keep on rocking in the free world.


IMORGON

Hämta Malin. Samåkning. Ska skjutsa henne till Nyhamre.
Jobba.
Systemet.
Boka klipptid.

spexning
Spexning framför kameran. På skoj :)


Kommentarer
Postat av: Näsan

Roligaste ordet för bloggen: Tröck! Kanon bra de Forsmans Frida! Imorgon smäller de! Bara 23 timmar och 25 minuter kvar till match start!

2007-01-19 @ 14:34:39
Postat av: Johan

Gud en sån fin bild :) Har ju inte sett den verkliga bilden i inramat och äkta format så hoppas det ser lika bra ut som det du messade.
Hoppas matchen gått bra och att ni får en värd fest ikväll. Tjo tjo!

2007-01-20 @ 17:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback