Ledig mitt i veckan

Sov till 10.30 idag. Hade ställt klockan på det så jag inte skulle sova bort hela dagen. Skönt att sova.
Har vart med mamma till Glössbo möbler och sedan till Björkmans. Köpte dock inte en pryl. Vi som till och med har presentkort på Glössbo, men jag vill inte slösa heller. Inge bra att köpa bara för att köpa.

Jag undrar om jag verkligen ska torka golven idag. De ser iaf inte så skitiga ut. Usch så drygt. Vi får se. Nu ska jag slänga i en tvätt iaf.

När man väl är ledig kan det väl få kännas att man är ledig också?



Kommentarer
Postat av: Näsan

Mer bloggar åt folket!

2007-02-01 @ 20:44:28
Postat av: Sara

Hur är det med uppdateringen Frida? Ge oss lite läsning :)

Postat av: Frida

Det funkar inte att publicera bloggar på min sida... därför denna inaktivitet. Jag är ledsen. Jag har skickat iväg problemet till blogg.se.

2007-02-03 @ 13:28:12
URL: http://fofroridoda.blogg.se
Postat av: KungErik

Jag tror du bara är lat...

2007-02-03 @ 15:17:00
URL: http://www.stuffonmycat.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback