Äntligen helg

Fy fan vad less. Jävla skit helvete. Allt jag hade skrivit försvann. Kul. Riktigt jävla fantastiskt kul.


Dagen gick fort. Det kändes som att det var massa saker som jag inte hann med. Vi hade mycket småmöten och det tar upp massa tid. From måndag så ska vi team coacher bara jobba dagtid. Börja 7.45 så att vi hinner fixa lite statistik. Skönt att slippa jobba till halv sju. Mycket skönt.


Efter jobbet åkte jag till Dollarstore. Fantastiskt kul när jag upptäckte att plånboken var hemma. Åkte hem och hämtade den. Tur man bor centralt. Var på systemet och bokade klipptid hos Sussi. Riktigt skabbig frisyr nu. Usch. Så det är väl bara att punga ut 1000:- så man ser något så när ut igen. Utväxt är ingen höjdare.


Köpte kebabtallrik åt Per och grekisk sallad åt mig. Ibland är jag så kräkless på köpmat att jag skulle kunna svälta. Iaf käka blodpudding istället. Jag menar, hur länge mättar en sallad?


IKVÄLL
Mys i soffan. TV.


IMORGON
Samling 9.30.
Match.
Fest. Singstar och guitarr hero i massor!

fest
På kylning på Tallmogårdens SPA :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback