Pensionärsmys

Nu slutar jag. Längtar hem. Hem till mitt hjärta! Per hade köpt bingolotter idag så vi ska spela ikväll! Mycket trevligt. Var otroligt längesedan jag spelade bingolotto. Mysa som ett gammalt pensionärspar framför vår braskamin med bingolotto på tv:n! :) Det är kärlek det!

Imorgon är det julafton, och det känns helt ofattbart. Har noll julkänsla i år. Men det blir mysigt när jag väl vaknar imorgon. För jag gillar ju julen.

Igår kollade vi på Babben och Co. Trist att vi inte har sett det så många gånger (fick höra att Martin Stenmarck hade vart med tidigare!!!) för det kan vara fantastiskt roligt. Beroende på vilka gäster som är där såklart. Igår var det Peter Settman, Jill Jonsson och Måns Zelmerlöw. Peter Settman är ju otroligt rolig! Och Måns var riktigt rolig han med. Satt och flinade och skrattade så jag nästan fick ont i kinderna. Det som är tråkigast är nästan när komikerna ska försöka vara roliga. Visst, vissa skämt är skoj men annars är det mycket roligare med intervjuerna.

Har vart en fartfylld dag i magen. Nu har stackarn hicka, ett återkommande fenomen. Minst en gång per dag kommer den där hickan iaf. Och nu börjar den lille bli lite irriterad på hickan tror jag för det var helt plötsligt väldig fart. Såg förresten en fot som stack fram nyss. Måste bara varit en fot. Jag ryckte till av trycket och såg en liten sak sticka ut 2 cm från den övriga magen! Såg galet ut! Men sen skyndade filuren in med den igen, så jag hann inte känna. Men såg ut som en fot. Eller ett knä. Jag vet hur bäsen ligger nu iaf. Med huvudet neråt, konstaterade barnmorskan i torsdags. Så nu har jag lite hum om vilka delar som ligger vart :) Hon kunde till och med känna både fötter och ben. Påstod hon iaf.

Haha ja det är roligt när det rör sig i magen. Det märks att det börjar bli trångt. Stackarn.

Imorgon är det julafton!

Kommentarer
Postat av: Louise

ååhh, när är den beräknad att komma? :)
kram

Postat av: Caroline.

Vi ska också ha "Pensionärsmys" ; )

2007-12-23 @ 16:08:17
URL: http://EnFilurIMinMage.Blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback