Nya bloggen!

Tänk vilken otur jag har som jobbar helg... Dagen före julafton och allt! Det har ringt något otroligt lite idag, vilket inte är konstigt. Det har resulterat i massa spilltid som jag har försökt förvalta på bästa sätt! Genom att förnya min blogg! Jag har läst mig till ALLT genom sidan http://designadinblogg.blogg.se och suttit i timmar med att tyda koder och ändrat och börjat om och ändrat igen och börjat om... ja typ så :)

Men nu känner jag mig ganska nöjd faktiskt! Tycker den blev fin! Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh bloggen blev jättefin Frida!!! Jag såg din mage i bollnäs nytt, kan det stämma?

Kram

2007-12-23 @ 18:07:18
Postat av: Ida

Åh bloggen blev jättefin Frida!!! Jag såg din mage i bollnäs nytt, kan det stämma?

Kram

2007-12-23 @ 18:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback