Internethelvete

Fortfarande inget internet hemma.... Tråkigt! Men det kommer bilder snart. Jag lovar. Både på mage och hus.
Bokade tid för borttagning av airbag idag. Rena rånet skulle jag vilja påstå. Det skulle kosta mellan 500-1000:-, han visste inte riktigt. Det är skillnad på 500 spänn! Ottos bil är fanemig dyrast i stan. Och eftersom de var tvungen att boka hem en liten pryl för att göra bytet, vet jag inte ens om jag kan kontakta nån annan som får ta bort den. Jaja, det får väl kosta det då. Men inte så kul julklapp minsann!

På söndag ska vi åka till Ikea och Gävle för att inhandla lite prylar. För om vi väntar så kommer vi in i Januari och då närmar sig bebisens nedkomst med stormsteg. Känns som att vi behöver handla hem lite nu istället så vi får undan lite saker hemma. Vill ju att allt stök är borta när bebisen ska komma. Hoppas inte att hela Gävleborg är där dock...

Mamma och pappa var och hälsade på igår. Så vi fick upp gardiner i allrummet och pappa gick runt med latexfog och fixade glipor som han hade upptäckt lite här och var.

Nu är lunchen slut för idag. Bäst för Telia att skynda sig med det förbaskade bredbandet!


Kommentarer
Postat av: Sara

Åhh skvallerbyttor :) Men tack tack, känns så underbart! :)

2007-12-13 @ 09:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback