Hårdrocksbruden

Jag har ju för guds skull glömt bort att säga att jag ska på Iron Maiden i sommar!!! Brorsan har fixat biljetter. Så 16 juli är det Stockholms Stadion som gäller! Ska bli grymt roligt.
Chefen och Åsa, ska ni gå i år också?

Imorse duschade jag i vår nya dusch! Så härlig! Men var lite klen stråle... undrar om man kan göra något åt det. Jobbar ända till 20 ikväll. Inte så kul.

Fick massage av Helene igår. Jävlar i min låda vad ont det gjorde. Och då tog hon inte i alls sa hon. Tryckte på vissa punkter där smärtan var olidlig! Men det är väl bara att börja öva. Olidlig smärta har väl inte jag sett för sista gången. Provade faktiskt köra andningsteknik för att försöka slappna av mera :)

Måste återgå till jobbet nu.

image318




Kommentarer
Postat av: Åsa

Men nu blir jag avundsjuk! Jag tänkte köpa biljetter men glömde heeelt bort det när det var dags. Får se om jag köper några på blocket eller nåt sen men då blir det väl dyrt... Om du skulle ändra dig av nån anledning så kan jag ta hand om din biljett :-)
Klappa om bäbisen från mig!

2007-12-09 @ 18:16:46
Postat av: Frida

Johan köpte från Blocket, vi betalade 750:- för våra. Jag tycker det får vara värt det :)

Postat av: Chefen

Jamen självklart ska jag på Maiden!!! Sover Dolly Parton på rygg? :-)

Den 16/7 står jag så nära scen det går att komma vet du. Bröderna Vanberg kommer att rocka stan då. He he :-)

2007-12-10 @ 07:56:14
Postat av: Frida

Härligt! Själv ska jag packa ner hörselpluttar ;)

2007-12-12 @ 13:54:31
URL: http://fofroridoda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback