Träning ger färdighet

Var länge sen jag uppdaterade nu. Har väl helt enkelt fullt upp i mitt liv. Fullt upp med träning av olika slag. I måndags var jag på gymmet med Kilström, sedan innebandyträning i 1,5 timme. Sprang 5000 steg även på denna träning så det är väl där jag ligger antar jag. Är så fruktansvärt trött i kroppen efter en sån genomkörare.
Igår var vi på Bolle och tränade med damlaget. Är väl inte en fullt så jobbigt träning fysiskt kanske, men tro det eller ej man kan få träningsverk av golf. Första träningen i år kände jag på ena sidan längs magen i ett par dagar. Idag har jag vart på pump med Lena på Dönje. Måste faktiskt säga att jag gillar Dönje mer än Nordic. På Nordic är det så otroligt många bruttor i dyra träningskläder som ser så hippa ut. Näe, Dönje passade faktiskt mig perfekt. Och träningen kändes verkligen. Så det kanske blir en fortsättning på det...

Har även hunnit ta ett kliv i karriärsstegen den här veckan. Har uppgraderat min titel från Team Coach till Team Manager. Det ni. Det betyder att jag har ökat en massa saker. Ökat ansvar. Ökat antal personer under mig. Ökat antal mynt i månaden. Ja, mycket trevligt. Jag börjar egentligen inte den nya tjänsten förrän till veckan men vi har redan nu fått "nya" saker att göra. Jag och min TM kollega Kattis. Ett kontor har vi fått också. Viktigt värre.

Imorgon är det fredag sen är det helg som gäller. I fyra dagar för mig! FYRA dagar. Så skönt. Jag och Per funderar på att åka till Gävle och spela golf kanske.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan är det sängen. Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis, du är så duktig :)

Postat av: Malin

Haha jag har äntligen lärt mig din adress till bloggen! Du vet jag och rövarspråket är ju inte direkt kompisar.. Kram

2007-04-27 @ 08:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback